صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لزوم ورود جدی دولت و مجلس برای رفع موانع تحقق شعار سال ۹۸
لزوم ورود جدی دولت و مجلس برای رفع موانع تحقق شعار سال ۹۸

بابایی صالح تاکید کرد

لزوم ورود جدی دولت و مجلس برای رفع موانع تحقق شعار سال ۹۸

رئیس مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین با اشاره به وظایف دولت و مجلس در تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در سال «رونق تولید» گفت: مجلس باید موانع قانونی تحقق این فرمان حکومتی را از بین ببرد و از سوی دیگر دولت نیز باید در راستای حمایت از تولیدکنندگان قدم بردارد.

روح الله بابایی

روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود شعاری را به‌عنوان محور فعالیت‌های آن سال اعلام می‌کنند که به‌واقع این حکم حکومتی است و همه باید تلاش کنیم آن را عملیاتی کنیم.

وی افزود: نباید سنگ و مانعی جلوی پای تولیدکنندگان انداخته شود ازاین‌رو باید عواملی که باعث ایجاد موانع بازدارنده در مسیر حرکت تولیدکنندگان می‌شود را از بین برد.  

رئیس مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین با اشاره به وظایف مجلس شورای اسلامی در تحقق رهنمود مقام معظم رهبری در سال «رونق تولید» بیان کرد: مجلس باید موانع قانونی تحقق این فرمان حکومتی را از بین ببرد؛ از این‌ رو به‌طورقطع در  جلسات آغازین فعالیت مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ این موضوع مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت تا موانع موجود برطرف شود. 

این مسئول در تشریح وظایف دولت خاطرنشان کرد: دولت نیز باید با افزایش و ایجاد مشوق‌ها و بسترهای لازم و آماده کردن مجوزها در کمترین مدت در راستای حمایت از تولیدکنندگان قدم بردارد.  

بابایی صالح تصریح کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی با مشکلاتی از جمله کمبود سرمایه در گردش، مشکلات و موانع اداری، بدهی، مشکلات بیمه‌ای و دیگر موانع روبرو هستند که می‌توان با حل مشکل آن‌ها در رونق تولید فعال‌تر قدم برداشت.  

وی با اشاره به جایگاه استان قزوین در حوزه تولید یادآور شد: استان قزوین یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود و شرایط و بستر لازم تولید نیز در آن وجود دارد اما حمایت لازم از تولیدکنندگان صورت نگرفته و همین موجب تعطیلی و یا نیمه فعال شدن برخی از واحدهای تولید در استان شده است. 

رئیس مجمع نمایندگان شورای اسلامی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات در سایه بسترها و امکانات موجود و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید و توجه به موضوع اشتغال و اقتصاد مرتفع خواهد شد لذا نیاز است تمام دستگاه‌ها در راستای حمایت از واحدهای تولیدی ورود پیدا کنند. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.