صفحه اصلی / استان ها / همدان / خسارت ۴ میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان
خسارت ۴ میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

خسارت ۴ میلیاردی سیل به تاسیسات شبکه برق استان همدان

‌مدیرعامل شرکت نیروی برق استان همدان از خسارت 4 میلیاردی بارش های اخیر به تاسیسات شبکه برق استان همدان خبر داد.

سیل

‌به گزارش کسب و کار نیوز، محمدمهدی شهیدی در نشست با فرماندار اسدآباد میانگین خاموشی در استان همدان را ۱٫۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: این میزان میانگین در اسدآباد کمتر از یک دقیقه و کمتر از میانگین استان بوده که در بحث کاهش خاموشی ها این شهرستان در سطح استان همدان از شاخص خوب و مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه اسدآباد فیدر بحرانی برق ندارد، تصریح کرد: ملایر با بیشترین فیدر بحرانی دارای ۱۴خط و فیدر بحرانی برق است که در این رابطه این شهرستان بدترین وضعیت و شرایط را در استان دارد.

شهیدی اضافه کرد: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان برای بخش برق روستایی در سطح استان کار انجام گرفته و هزینه شده است. 

فرماندار اسدآباد هم گفت:بارش های سیل آسای هفته گذشته افزون بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به تاسیسات شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد که از این میزان خسارت ۱۰۰ میلیون تومان مربوط به تاسیسات شبکه برق سطح شهرستان و ۲ میلیارد تومان مربوط به دکل برق واقع شده در شهراب بوده است.

کریم حمیدوند خاطر نشان کرد: این دکل برق یکی از دکل های مهم برق کشور و مربوط به حوزه برق باختر محسوب می شود که باید برق باختر اراک نسبت به تعمیر دکل اقدام کند.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه زیرساخت برق و تقویت زیرساخت برق شهرک صنعتی شهرستان از اولویت ها در سال ۹۸ بوده که با ابلاغ بودجه نسبت به این امر توجه ویژه خواهیم و امیدواریم امسال این مصوبات هر چه زودتر اجرایی شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.