صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / حمایت ۵۰۰ میلیون ریالی صندوق کارآفرینی امید از سیلزدگان

صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد

حمایت ۵۰۰ میلیون ریالی صندوق کارآفرینی امید از سیلزدگان

صندوق کارآفرینی امید در جهت یاری رسانی به سیل زدگان،اقدام به تهیه و اهداء مایحتاج مورد نیاز از قبیل غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمد استان نمود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد مدیریت بحران و هلال احمر استان و شهرستانها جهت تامین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اعم از مواد غذائی و پوشاکی و… و تحویل اقلام به مردم سیل زده اقدامات لازم صورت گرفت.

صندوق کارآفرینی امید که در موقعیت های بحرانی مانند زلزله و سیل علی الخصوص در زلزله کرمانشاه و آذربایجان شرقی و در حوادثی مانند آتش سوزی ساختمان پلاسکو یکی از یاری رسانان، در حمایت از آسیب دیدگان بوده است، در حادثه زلزله کرمانشاه قریب یکصد میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد ۲۲۰۰ شغل پرداخت کرده است، اکنون نیز آمادگی دارد از کسب و کارهای آسیب دیده در استان های سیل زده کشور با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حمایت نماید.

در طی حوادث اخیر نیز مدیران و کارکنان صندوق کارآفرینی امید در استان های سیل زده همگام با مسئولین ستاد بحران و جمعیت هلال احمر در حرکتی جهادی اقدام به خدمت رسانی به سیل زدگان نمودند.

صندوق کارآفرینی امید استان لرستان با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر استان در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهداء مایحتاج مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر استان نمود.

کمک های اهدایی صندوق کارآفرینی امید به سیل زدگان استان لرستان شامل بسته های غذایی خشک، اقلام بهداشتی، آب معدنی، ۶۳۰۰ عددنان، بسته صبحانه (پنیر، خامه، حلوا شکری) و… می باشد، قابل ذکر می باشد که ۸۵۰ پرس غذای گرم و بسته های نان از طریق بالگردهای مستقر در استان به مناطق سیل زده ارسال و مابقی اقلام به ستاد بحران استان تحویل داده شد.

صندوق کارآفرینی امید استان گلستان نیز از نخستین ساعات وقوع سیل در این استان به امداد رسانی اقدام نمود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پخت ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط صندوق کارآفرینی امید استان گلستان و اهالی روستای شمس آباد گرگان برای مردم آسیب دیده از سیل آق قلا و پخت روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به مدت ۵ روز و ارسال به مناطق سیل زده و ارسال ۲۰۰ بسته شیرینی و کلوچه و تعداد ۵۰۰۰ بطری آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز خبر داد.

وی افزود: بعد از فروکش کردن سیل نسبت به بررسی وضعیت کسب و کارهای زیر مجموعه صندوق که آسیب دیده اند اقدام خواهد شد تا در قالب بازسازی یا سرمایه در گردش یا استمهال اقساط و بدهی ها اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام و کارکنان صندوق این استان نیز با حضور در جمع سیل زدگان روستاهای شهرستان سیروان با هماهنگی با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر اقدام به مدد رسانی به مردم سیل زده این شهرستان نمودند.

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهداء مایحتاج مورد نیاز و ۵۰ تخته چادر به مبلغ پانصد میلیون ریال به مردم روستاهای سیل زده شهرستان سیروان نمود.

صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان به همت مدیر صندوق استان و سایر کارکنان صندوق در ستاد و شهرستان ها از نخستین ساعات با حضور در بین سیل زدگان نسبت به تهیه و توزیع غذای گرم و اقلام مورد نیاز سیل زدگان اقدام نمودند.

تهیه و توزیع قریب به ۲۰۰۰پرس غذای گرم به سیل زدگان شهرستان کارون، تهیه ۱۱۰۰پرس غذا در منزل شخصی رییس صندوق شهرستان دشت آزادگان و توزیع در روستاهای جلیزی، شاکریه، مالکیه سفلی و رفیع و ارسال اقلام مورد نیاز به سیل زدگان شوش دانیال علیه السلام در حاشیه رودخانه دز از جمله این موارد می باشد.

صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری نیز با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر استان در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهداء مایحتاج مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر استان نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در جلسه تحویل این اقلام از اقدام نوع دوستانه صندوق کارآفرینی امید تشکر کرد.

مدیر صندوق استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه از آمادگی پرسنل صندوق استان در همکاری با جمعیت هلال احمر و کمک رسانی به آسیب دیدگان خبر داد.

همچنین صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با هماهنگی های بعمل آمده با ستاد بحران و جمعیت هلال احمر استان در جهت یاری رسانی به سیل زدگان، اقدام به تهیه و اهداء مایحتاج مورد نیاز از قبیل مواد غذایی و خوراکی به مبلغ پانصد میلیون ریال به جمعیت هلال احمر استان نمود.

لهونی رئیس جمعیت هلال احمر استان در جلسه تحویل این اقلام از اقدام نوع دوستانه صندوق کارآفرینی امید قدردانی کرد.

صندوق کارآفرینی امید استان فارس نیز کمک های غیر نقدی خود شامل اقلام ضروری به حادثه دیدگان را به مبلغ ۵۰۰میلیون ریال اهدا نمود.

صندوق کارآفرینی امید ضمن عرض تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تاثرانگیز و دلخراش سیل اخیر در ادامه کمک رسانی به مردم سیل زده در شهرستانها و روستاهای استانهای گلستان، فارس، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان و ایلام به هر استان مبلغ ۵۰۰میلیون ریال کمک رسانی کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.