صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / تلاش برای ایجاد کلینیک صنعت در خراسان رضوی

رسولیان خبر داد:

تلاش برای ایجاد کلینیک صنعت در خراسان رضوی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ما در تلاش هستیم که کلینیک صنعت را تشکیل دهیم تا برای دستگاه‌های با کارکرد یا نیمه کارکرد تعیین وظیفه کنیم.

صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز، علی رسولیان ظهر امروز در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: امسال سال رونق تولید بوده و مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین استاندار خراسان رضوی بر تحقق هر چه تمام تر شعار سال تاکید ورزیده‌اند و در این زمینه برنامه ویژه‌ای را در حوزه رونق تولید با شاخص‌های قابل اندازه‌گیری با زمان‌بندی مشخص ایجاد کرده‌ایم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: موضوع تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و بخش‌های معدن بسیار مهم بوده، این تفاهم‌نامه‌ها در شهرستان‌ها با حضور سرمایه‌گذاران امضا می‌شود. ما در استانداری جلسات کارشناسی مدیریتی را در این زمینه برگزار می‌کنیم و اینکه این تفاهمات عملیاتی و اجرایی شود، نیازمند حمایت تمامی اعضا بوده است.

رسولیان خاطرنشان کرد: موضوع دیگر ما واحدهای نیمه تمام و یا در حال تکمیل است که این واحدها در بخش‌های صنعت و کشاورزی شناسایی و پیشرفت فیزیکی آن نیز مشخص شده، ما باید از همین ابتدای سال به سراغ این واحدها برویم تا بتوانیم در این زمینه پیشرفت خوبی را برقرار کنیم.

وی گفت: ما در تلاش هستیم که کلینیک صنعت را تشکیل دهیم تا برای دستگاه‌های با کارکرد یا نیمه کارکرد تعیین وظیفه کنیم تا بتوانیم از مشاوره کارآفرینان در حوزه دانشگاهی استفاده کنیم.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: موضوع مهم دیگر که باید در سال جدید به دنبال آن باشیم واحدهای راکد است که این واحدها شناسایی شده و برای آن‌ها تعیین تکلیف انجام دهیم.

رسولیان در خصوص مصوبات جلسه امروز، اضافه کرد: در این جلسه ما مشکلات ۹ واحد تولیدی را در دست بررسی قرار دادیم و در راستای حل مشکلات این واحدها مصوباتی را نیز تصویب کردیم.

وی گفت: مهم‌ترین مشکل و مسائل مطرح شده در این جلسه پیرامون تامین مواد اولیه و پتروشیمی است که این امر مشکل اصلی ۴ واحد تولیدی در این جلسه بود که در این جلسه با مسائلی که مطرح شد مشکل این واحدها رفع شد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مشکل یکی دیگر از واحدها در زمینه گاز رسانی، خاطرنشان کرد: مشکل این واحد نیز با کمک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز استان رفع شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.