چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سرخط خبرها / تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل زده در مازندران
تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل زده در مازندران

تمدید مهلت اعزام مشمولان مناطق سیل زده در مازندران

معاون وظیفه عمومی استان مازندران از امکان تمدید مهات اعزام مشمولان ساکن مناطق سیل زده استان خبر داد.

سرباز

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی بریمانی گفت:با توجه به وقوع سیل در استان مازندران و ایجاد خسارت به برخی از مشمولان آماده اعزام به خدمت مقدس سربازی و خانواده های آنان تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به همین منظور مشمولانی که در این حادثه دچار خسارت شده‌اند و دارای برگ اعزام به تاریخ های ۱۹ فروردین ماه، یکم و ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۸ هستند در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات پلیس+۱۰ و یا مراجعه حضوری به معاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خود را حداکثر تا ۲ ماه تمدید کنند .

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولان شهرستان های سیمرغ، بابلسر، میاندورود، نکا و گلوگاه می شود.

بریمانی تصریح کرد: این افراد درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، کانال @ vazifeh_ir در شبکه های اجتماعی ، پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی vazifeh.ir یا سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از آخرین اخبار وظیفه عمومی مطلع شوند.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.