صفحه اصلی / استان ها / البرز / انجام ۱۷ مأموریت هوایی توسط اورژانس البرز

انجام ۱۷ مأموریت هوایی توسط اورژانس البرز

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی البرزگفت: ارائه خدمات اورژانس هوایی البرز در طرح سلامت نوروز 98 از رشد 55 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بود.

رو نمایی از 6 فروند بالگرد اورژانس هوایی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، مهرداد بابایی گفت: تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ استان از ابتدای طرح سلامت نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین سال ۹۸، هشت هزار و ۸۸۱  مورد با رشد ۳۴ درصدی نسبت به سال گذشته بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز افزود: تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ البرز، ۲۴ هزار و ۶۷۷  تماس بوده که در قالب ارائه مشاوره و یا اعزام آمبولانس به تماس گیرندگان پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: تعداد بیمارانی که به هر نحوی از خدمات اورژانس ۱۱۵ البرز بهره‌مند شدند، شش هزار و ۲۶۵  نفر بودند که از این تعداد سه هزار و ۱۷ نفر ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شده و سه هزار و ۱۰۲ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی گفت: در جریان انجام این تعداد ماموریت ۸۷۴  مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و هشت هزار و ۷۰ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.

بابایی ادامه داد: تعداد ماموریت‌های تصادفی جاده‌ای هم کاهش ۱۳ درصدی داشت، تعداد مصدومین تصادفات جاده ای ۳۶۶ نفر و تعداد فوتی تصادفات جاده‌ای دو نفر بوده که در این مورد کاهش ۶۰ درصدی داشته‌ایم.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه افزود: اورژانس هوایی البرز با اعزام به ۱۷ ماموریت، ۲۴ نفر را ضمن انجام اقدامات درمانی حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داده است. ارائه خدمات اورژانس هوایی البرز در طرح سلامت نوروز ۹۸ از رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بود.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی همچنین گفت: تعداد مراجعین به ایستگاه‌های سلامت استان البرز که در شش نقطه از استان دائر بوده و به مسافرین نوروزی ارائه خدمت داشت، ۹۶۱ نفر بوده که رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشت.

بابایی تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی البرز را ۹۰ هزار و ۷۵۲ نفر اعلام کرد که با  رشد ۱۳ درصدی همراه بود.

وی تعداد بازدیدهای انجام یافته توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز را ۱۴ هزار و ۳۵۱ مورد، تعداد واحدهای متخلف معرفی شده به مراجع قضایی را ۳۷۲ مورد و تعداد واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف که پلمب شدند  را ۱۵۲ باب اعلام کرد. میزان مواد غذای فاسد و معدوم شده هم ۴۲ هزار ۹۸ کیلوگرم است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.