صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ژولیو سزار: هنوز کار اینتر برای کسب سهمیه تمام نشده است
ژولیو سزار: هنوز کار اینتر برای کسب سهمیه تمام نشده است

ژولیو سزار: هنوز کار اینتر برای کسب سهمیه تمام نشده است

گلر برزیلی سابق اینتر با حمایت از سمیر هاندانوویچ او را یکی از ۵ دروازه بان برتر جهان توصیف کرد. او همچنین درباره شانس اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سخن گفت.

ژولیو سزار

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژولیو سزار که با اینتر موفق شد به ۳ گانه در فوتبال اروپا برسد، در صحبت‌هایی با اشاره به درخشش سمیر هاندانوویچ دروازه بان اینتر گفت: خیلی امیدوار هستم که اینتر بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد. برتری پرگل برابر جنوا نتیجه خوبی بود که تیم توانست به دست بیاورد ولی هنوز همه چیز تمام نشده است و تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است. هنوز نمی‌توانیم بگوییم که اینتر فصل خوبی داشته است یا فصل بدی و باید این دیدارهای مهم را سپری کرد. بعضی از دیدارها ۶ امتیازی هستند.

سزار درباره حذف زودهنگام اینتر در این فصل گفت: من نمی دانم این به خاطر تجربه کم بازیکنان یا مربی بود یا چیز دیگر. اینتر بازیکنان خوب زیادی در ترکیب خود دارد. اکنون سمیر هاندانوویچ درون دروازه اینتر است که به نظرم یکی از ۵ دروازه بان برتر جهان است.

اینتر در این فصل نیز در لیگ قهرمانان حضور داشت و با تیم‌های بارسلونا، آیندهوون و تاتنهام همگروه بود ولی نتوانست از گروه خود صعود کند و در حالی که شانس زیادی برای صعود داشت در خانه برابر آیندهوون به تساوی یک بر یک رسید. اینتر امیدوار است بتواند سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در ادامه فصل به دست بیاورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.