صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شرط فدراسیون فوتبال فرانسه برای تمدید قرارداد دشان
شرط فدراسیون فوتبال فرانسه برای تمدید قرارداد دشان

شرط فدراسیون فوتبال فرانسه برای تمدید قرارداد دشان

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد در صورت صعود این کشور به یورو ۲۰۰۲ قرارداد دیدیه دشان تمدید خواهد شد.

دیدیه دشان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اکیپ، نوئل لی گرانت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره موضوع تمدید قرارداد دیدیه دشان سرمربی این کشور که توانست در تابستان ۲۰۱۸ این تیم را به قهرمانی در جام جهانی برساند گفت: من و دشان رابطه خیلی خوبی با هم داریم و در صورتی که فرانسه بتواند صعود خود را به رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ قطعی کند، قرارداد این مربی تمدید خواهد شد. نمی‌خواهم تا پایان مقدماتی یورو ۲۰۲۰ درباره تمدید قرارداد صحبت شود و همه تمرکزها روی صعود مستقیم به این رقابت‌ها است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: در فوتبال چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد. فاصله تیم‌ها خیلی کم شده است و بازی‌ها در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بسیار فشرده خواهد بود. با این حال با توجه به صعود مستقیم دو تیم اول گروه، خیلی شانس با ما است که بتوانیم به این رقابت‌ها راه یابیم.

فرانسه در اولین دیدار خود در انتخابی یورو ۲۰۲۰ توانست با نتیجه ۴ بر یک مولداوی را شکست دهد و در ادامه توانست ۴ بر صفر ایسلند را از پیش روی بردارد.

خروس‌ها که در اواسط خردادماه باید در دیداری دوستانه برابر بولیوی قرار گیرند، در ادامه در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با تیم‌های ترکیه و آندورا بازی خواهند داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.