صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از شنبه
ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از شنبه

هواشناسی هشدار داد

ورود سامانه بارشی جدید به خراسان رضوی از شنبه

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به نفوذ سامانه بارشی جدید به استان در هفته آینده نسبت به آبگرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌ها بر اثر بارش‌های رگباری در روزهای شنبه و یکشنبه هشدار داد.

وضعیت تهران پس از بارش باران

به گزارش کسب و کار نیوز- منطقه خراسان، بنا بر اطلاعیه داره کل هواشناسی خراسان رضوی بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی ضمن ادامه بارش‌های رگباری طی امروز، پانزدهم فروردین و فردا، شانزدهم فروردین، در سطح استان -با حجم بیش‌تر در نوار شرقی و برخی نقاط نیمه جنوبی- انتظار می‌رود از عصر روز شنبه، ۱۷ فروردین و هم‌چنین طی روز یکشنبه با نفوذ جریانات مرطوب شمالی به استان بر حجم بارش به ویژه در نیمه شمالی و نواحی غربی استان افزوده شود، به طوری که در این فاصله زمانی با توجه به رگباری بودن بارش‌ها آب‌گرفتگی و سیلابی‌شدن مسیل‌های استان در نواحی مذکور پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس افزایش حجم بارش‌ها طی شنبه و یک‌شنبه هفته آینده به شکل رگبار توأم با رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است که در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

طبق مدل‌های هواشناسی بیش‌ترین حجم بارش در شهرستان‌ها و توابع چناران، قوچان، درگز (به ویژه نواحی جنوبی)، صالح‌آباد، نواحی شمالی سبزوار، جغتای، جوین، نیشابور (به ویژه شمال و شمال غرب شهرستان) و هم‌چنین در برخی نقاط مشهد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.