صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نعمتی: برابر الاهلی چیزی برای از دست دادن نداریم

نعمتی: برابر الاهلی چیزی برای از دست دادن نداریم

هافبک مهاجم پرسپولیس می‌گوید تیمش برای کسب پیروزی برابر الاهلی به میدان خواهد رفت.

سیامک نعمتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سیامک نعمتی گلزن پرسپولیس در دیدار با پیکان پس از برتری دو گله تیمش برابر شاگردان فرکی اظهار کرد: بازی بعد داربی بسیار مهم است زیرا پیروزی در این دیدار برد داربی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: امروز همه تیم خوب بودند و فرصت‌پیش آمده را توانستم به گل تبدیل کنم. خوشحالم که هواداران ما را در شهر قدس تنها نگذاشتند و این برد مبارک آن‌ها باشد. هر دو بازی با الاهلی را باید پیروز شویم و اجازه اشتباه نداریم.

مهاجم پرسپولیس درباره قهرمانی تیمش گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم و ۶ فینال پیش رو داریم و باید بازی به بازی پیش رویم تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم. هر بازی در ترکیب تیم تغییراتی وجود دارد زیرا فشار زیادی روی بازیکنان است. خوشحالم که در این دیدار از فرصت استفاده کردم و توانستم گلزنی کنم.

او درباره خستگی پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: خستگی ما در این زمین دو برابر شد اما چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام قوا برابر الاهلی به میدان می‌رویم. از ابتدای فصل خستگی در بدن ما وجود دارد اما تلاش ما برای بردن الاهلی است.

نعمتی درباره گلزنی به تیم سابقش گفت: من از پیکان رشد کردم و به این تیم مدیونم اما اکنون بازیکن پرسپولیس هستم و جانم را هم به خاطر این تیم می‌دهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.