صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تکذیب شایعات حضور برانکو در تیم ملی/ خصوصی سازی در انتظار ساختمان باشگاه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛

تکذیب شایعات حضور برانکو در تیم ملی/ خصوصی سازی در انتظار ساختمان باشگاه

مدیرعامل پرسپولیس گفت که هیچ چیزی درباره حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران مطرح نشده و صحت ندارد و مسئله خصوصی سازی باشگاه نیز در انتظار تعیین تکلیف مالکیت ساختمان باشگاه است که به نظر من به پرسپولیس تعلق دارد.

ایرج عرب

به گزارش کسب و کار نیوز، ایرج عرب- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس- پس از برتری ۲ بر صفر این تیم برابر پیکان و تثبیت صدرنشینی شاگردان برانکو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بازی برای ما مهم بود که نتیجه خوبی کسب کردیم و از حریفان خود جلو افتادیم.

وی همچنین درباره شایعات مطرح شده مبنی بر حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی ایران و چگونگی پرداخت مطالبات باقی مانده او از باشگاه، ادامه داد: دیشب با برانکو جلسه‌ای داشتیم و مسئله‌ای درباره حضور او روی نیمکت تیم ملی مطرح نشده است و چنین شایعاتی درست نیست.

عرب درباره مطالبات سرمربی پرسپولیس هم گفت که ما مطالباتی ارزی از فیفا داریم و نامه‌ای به فیفا زدیم تا حدود ۵۷۰ هزار دلار از آن پول را به حساب برانکو واریز کنند. برنامه دوم ما این است که اگر آن اتفاق نیفتاد، آن را انجام دهیم و از طریق ارتباطاتی که با AFC داریم این مشکل را حل کنیم. فدراسیون در این مقوله باید با باشگاه‌ها همکاری کند و این کار را پیگیری کند تا پول‌مان را بتوانیم وصول کنیم چرا که چندوقتی است که این پول در دست فیفا مانده است. مبلغ کمی از آن‌ها به بازیکنان سابق ما داده شد و گفته‌ایم که بخش دیگری از آن را به برانکو بدهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: اگر این اتفاق بیافتد، پول ما در فیفا وصول می‌شود و بخشی از طلب برانکو را می‌توانیم بدون نیاز به تبدیل ریال به دلار می‌توانیم پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به وجود مطالباتی در فصل گذشته که باشگاه باید به برخی از پیشکسوتان خود می‌داد، آیا خطر شکایت دوباره از باشگاه از سوی آن‌ها وجود دارد؟ گفت: بخشی از این مطالبات پرداخت شده و بخش دیگر آن را نیز تقسیط کرده ایم که در حال پرداخت است و بنابراین چنین مشکلی وجود ندارد، در ماه گذشته نیز قسمتی از اعتبار ماهانه باشگاه در همین راستا هزینه شد.

عرب همچنین درباره وضعیت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و آخرین اخبار در این زمینه اظهار کرد: موضوعی که هم اکنون وجود دارد این است که باید ببینیم باشگاه در گذشته چقدر از پول ساختمان را پرداخت کرده است و در آن زمان نیز به خاطر اینکه طلبکاران ساختمان را از باشگاه نگیرند، ساختمان به نام فدراسیون فوتبال شده بود اما ما معتقدیم که این ساختمان به نام باشگاه و برای باشگاه پرسپولیس است و اگر تکلیف ساختمان مشخص شود به بورس می‌رود و تصمیمات درباره خصوصی سازی هم گرفته خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: از روند خصوصی سازی و اقدامات اخیر قبل از عید خبری ندارم چون جلسه‌ی مشترکی وجود نداشت که مطلع شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.