صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توصیه اسپالتی به ایکاردی بعد از بازگشت با گل
توصیه اسپالتی به ایکاردی بعد از بازگشت با گل

توصیه اسپالتی به ایکاردی بعد از بازگشت با گل

سرمربی اینتر به مهاجم پرحاشیه تیمش توصیه کرد بیش‌تر در اختیار تیم باشد تا شرایط برای او بهتر شود.

اسپالتی و ایکاردی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال اینتر در شب بازگشت ایکاردی توانست پیروزی قاطعی را به دست آورد و با چهار گل جنوا را شکست دهد تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده افزایش دهد.

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر بعد از این دیدار گفت: بازی بسیار خوب و حرفه‌یی را در این دیدار شاهد بودیم و بازیکنانم توانستند نمایش بسیار خوبی از خودشان ارائه کنند. متأسفانه ما برابر لاتزیو امتیاز از دست داده بودیم ولی در این دیدار فرصت را غنیمت شمردیم و توانستیم ۳ امتیاز حساس بازی را به دست بیاوریم و شرایط را برای خودمان رو به راه کنیم. متأسفانه برابر لاتزیو بازی احساسی از خودمان به نمایش گذاشتیم و خیلی به بازی و خودمان مسلط نبودیم ولی در این دیدار توانستیم جبران مافات کنیم و فکر می‌کنم اکنون شرایط برای ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی خوب شده است.

ستاره این دیدار مائورو ایکاردی بود که مدتی از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود ولی در این دیدار توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز ثبت کند با این حال اسپالتی خواهان بهتر شدن ایکاردی است. در همین رابطه سرمربی نراتزوری گفت: ایکاردی نیاز است که بیش‌تر با تیم هماهنگ شود و بتواند بازی‌های بهتری از خود ارائه کند. البته ایکاردی با همان استایل و شیوه همیشگی بازی خودش توانست بازی خوبی ارائه کند و مؤثر باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.