صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تاخیر یک هفته‌ای در بازگشایی مدارس آق قلا و گمیشان

سرپرست استانداری گلستان خبر داد

تاخیر یک هفته‌ای در بازگشایی مدارس آق قلا و گمیشان

سرپرست استانداری گلستان از تاخیر یک هفته‌ای در بازگشایی مدارس آق قلا و گمیشان خبر داد و گفت: چنین تصمیمی برای دانشگاه‌های منطقه گرفته نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، میرمحمد غراوی با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران استان در شب گذشته، گفت: با وجود تلاش‌های بسیار همچنان در برخی از مناطق آق قلا و گمیشان آبگرفتگی وجود دارد و به دنبال مشکلات موجود برای حضور دانش آموزان در مدارس این دو شهرستان، بازگشایی آنها به یک هفته بعد موکول شده است.

وی با اشاره به بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس منطقه اظهار کرد: با کمک‌های آموزش و پرورش، پنج میلیارد تومان برای اصلاح و تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس منطقه، ۱۷۰۰ میز و نیمکت و ۶٠ دستگاه کانکس برای برپایی مدارس موقت در اختیار این دو شهرستان قرار گرفته است.

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به ارسال ۱۶ هزار جلد کتاب درسی به مدارس این مناطق تصریح کرد: همچنین دو کامیون لوازم التحریر نیز برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

غراوی با اشاره به تأخیر یک هفته‌ای در بازگشایی مدارس گمیشان و آق قلا توضیح داد: چنین تصمیمی برای دانشگاه‌های این دو شهرستان گرفته نشده است. همچنین دانش آموزان روستاهایی که با مشکل آبگرفتگی روبرو نیستند، از روز شنبه در کلاس درس حاضر خواهند شد.

وی در ادامه از همکاری شهرداری تهران برای لایروبی معابر شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: همکاران شهرداری تهران، سپاه و اکیپ‌های وزارت نیرو در منطقه مستقر هستند و در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر محلات آق قلا را از حالت آبگرفتگی خارج کنیم. در منطقه گمیشان نیز با همکاری نیروهای مسلح و دریانوردی، دو دستگاه لایروب در منطقه گرگان‌رود مستقر شده است. همچنین یک دستگاه دیگر نیز در کانال مرکزی گمیشان به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.