صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / ارسال محموله کمک‌های غیرنقدی از سیستان و بلوچستان به گلستان

ارسال محموله کمک‌های غیرنقدی از سیستان و بلوچستان به گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله کمکهای غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان سیستان و بلوچستان به استان سیل‌زده گلستان ارسال شد.

سیل گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز- منطقه سیستان و بلوچستان، رسول راشکی افزود: با توجه به نیاز کودکان و زنان مناطق سیل زده به اقلام بهداشتی و لزوم امدادرسانی به متاثرین از سیلاب استان گلستان، ۱۰۰۰ بسته بهداشتی توسط یک کامیونت به استان گلستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با توجه به نیاز کودکان و زنان مناطق سیل زده به اقلام بهداشتی و لزوم امدادرسانی به متاثرین از سیلاب استان گلستان ۱۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون ریال شامل صابون، شامپو، خمیردندان، مسواک، پودر رختشویی، نواربهداشتی، دستمال کاغذی، حوله، پوشک، شانه و ناخن گیر و همچنین ۲۵ تخته پتو تهیه و به استان گلستان ارسال شد.

رسول راشکی افزود: تاکنون ۷۲ پایگاه ثابت مسئولیت جمع آوری کمکهای نقدی در ۱۹ شعبه و دفتر نمایندگی استان را با استفاده از توان ۱۲۳ داوطلب بر عهده داشته‌اند که در این راستا ۴۵۰ میلیون ریال به صورت نقدی به منظور واریز به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر به نفع مردم سیل زده گلستان جمع آوری و واریز شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از نوع‌دوستی و همدلی مردم استان خواستار اهدای کمک‌های غیرنقدی و نقدی به جمعیت هلال احمر جهت ارسال به مناطق سیل‌زده کشور شد و گفت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت سایر استان های سیلزده کشور کماکان ادامه دارد و از مردم استان جهت همراهی و کمک‌های انسان دوستانه دعوت کرد تا در کنار جمعیت هلال احمر به کمک‌های خود ادامه دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.