صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / رونق‌ تولید با نگاه به ظرفیت‌های کارآفرینی
رونق‌ تولید با نگاه به ظرفیت‌های کارآفرینی

شهردار منطقه 17 شهرداری تهران خبر داد

رونق‌ تولید با نگاه به ظرفیت‌های کارآفرینی

شهردار منطقه 17 شهرداری تهران نوشت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده است، لازم است که در هدف گذاری دوراندیش باشیم و با برنامه بلند مدت و با سرعت متناسب به سمت هدف حرکت کنیم.

امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ شهرداری تهران درباره سال رونق تولید نوشت: در سال رونق تولید تلاش می کنیم تا با حمایت از استارت آپ‌ها و تقویت کارآفرینی، علاوه بر ایجاد مشاغل متناسب بر نوسازی بافت فرسوده به عنوان نیاز این منطقه تاکید کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برنانیوز،  کارآفرینی یا Entrepreneurship به فرآیند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه گفته می‌شود.

کارآفرینان تا زمانی که بر قله اطلاعات قرار نگیرید و اطلاعات لازم را جمع آوری نکنید و مطلع نباشید قطعا امکان موفقیت را نخواهید داشت.

در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید نامگذاری شده است، لازم است که در هدف گذاری دوراندیش باشیم و با برنامه بلند مدت و با سرعت متناسب به سمت هدف حرکت کنیم.

امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده و امیدواریم با بهره گیری از ظرفیتهای منطقه ای، بتوانیم مشکلات و نیازهایی همچون نوسازی بافت فرسوده را رفع نموده و این فرایند را رونق دهیم.

یکی از عوامل مهم در موفقیت نشانه گیری، صبر و تمرکز در اهداف است و از هم اکنون و از همین امروز تصمیم بگیریم، فرد دیگری باشیم و دریچه نگاهمان را به دنیا تغییر دهیم.

رهبر معظم انقلاب شهرداری تهران مشکلات برنا رونق

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.