چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / توزیع ۱۴ هزار کیسه زباله در پارک‌های جنگلی استان بوشهر

توزیع ۱۴ هزار کیسه زباله در پارک‌های جنگلی استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار کرد: تعداد ۸ پارک جنگلی به مساحت ۷۶۰ هکتار برای روز ۱۳ فروردین ماه و گذران اوقات گردشگران تجهیز شده است.

بوشهر- بندر سیراف

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا منتظری افزود: همچنین با هدف حفظ پاکیزگی بوستان‌های جنگلی ۱۴ هزار کیسه زباله بین طبیعت‌گردان در استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی مساحت اراضی مرتعی استان بوشهر را ۱.۲ میلیون هکتار دانست و گفت: ۲۲۷ هزار هکتار از مساحت استان جنگلی و از این میزان ۳۴ هزار هکتار جنگل‌های دست کاشت می باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۸ پارک جنگلی است، اذعان کرد: در این بوستان‌ها زیرساخت‌های اسکان و گردشگری فراهم شده است و در ایام تعطیلات نوروزی نیز بخشی از گردشگران در این پارک‌ها اقامت داشته اند.

منتظری ادامه داد: پارک‌های بنه‌گز تنگستان، عامری دیلم، چاهکوتاه بوشهر، چاه چاهو دشتی و بنک کنگان از جمله پارک‌های تجهیز شده است.

وی تصریح کرد: بهسازی و احداث آلاچیق، آسفالت معابر، ایجاد سرویس بهداشتی و تجهیز شبکه آب و برق از جمله تجهیزات پارک‌های جنگلی در جهت آسایش گردشگران استان بوشهر است.  

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت مسافران و گردشگران در حفاظت از منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: در این راستا گشت یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان بوشهر نیز فعال شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.