صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / اعلام آمادگی استانداری بوشهر برای کمک به سیل زدگان خوزستان
اعلام آمادگی استانداری بوشهر برای کمک به سیل زدگان خوزستان

اعلام آمادگی استانداری بوشهر برای کمک به سیل زدگان خوزستان

استاندار بوشهر گفت: به رئیس جهموری اعلام شد که به معاون امور عمرانی استانداری بوشهر ماموریت داده شده تا در تماس با معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن اعلام آمادگی خدمت رسانی به سیل زدگان، نیازمندی‌های خود را به منظور انجام اقدامات لازم اعلام کنند.

سیلاب در استان لرستان جاری شدن سیل در شهر کوهدشت

    به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالکریم گراوند با اشاره به ارتباط تلفنی با رئیس جمهور اظهار کرد: دکتر حسن روحانی در این تماس از تلاش و تدابیر فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر که باعث شد در بارندگی هفته جاری مشکلی برای مردم و مسافران نوروزی پیش نیاید قدردانی کرد.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی استان بوشهر، بر حفظ تداوم آمادگی ستاد مدیریت بحران این استان برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

استاندار بوشهر با قدردانی از رئیس جمهوری به خاطر پیگیری مسائل استان‌ها و تاکیدهای لازم عنوان کرد: در این تماس به دکتر روحانی اعلام شد که با همکاری اعضای ستاد مدیریت بحران و تدابیری که اتخاذ شده در این استان مشکلی نداشتیم و مسافران نوروزی نیز در مکان‌های ایمن اسکان یافتند.

گراوند یادآور شد:

وی افزود: همچنین ظهر روز دوشنبه نیز از طرف نهاد و دفتر رئیس جمهوری طی تماسی وضعیت استان بوشهر پیگیری شد.

گفتنی است، حسن روحانی، رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استانداران سراسر کشور، ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت بارش‌ها و آمادگی دستگاه‌ها، بر به کارگیری تمام تمهیدات و امکانات برای مدیریت سیلاب‌ها و جلوگیری از صدمات جانی و خسارات مالی به مردم تاکید کرد.

دکتر روحانی در این گفتگوهای تلفنی همچنین به کارگیری همه ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای را برای اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در خصوص ‌بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، به ویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه‌ها ضروری دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.