صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / اولین محموله کمکهای امدادی از آذربایجان غربی به سیل‌زدگان ایلام ارسال شد
اولین محموله کمکهای امدادی از آذربایجان غربی به سیل‌زدگان ایلام ارسال شد

اولین محموله کمکهای امدادی از آذربایجان غربی به سیل‌زدگان ایلام ارسال شد

حدود ساعت ۴ بامداد روز سه‌شنبه (۱۳ فروردین) اولین محموله کمک‌های فوری آذربایجان غربی به سیل زدگان ایلام توسط سه دستگاه کامیون شامل چادر، پتو، چند تانکر آب و بسته‌های غذایی یک ماهه بارگیری و ارسال شد.

سیلاب در شهر معمولان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری – استاندار آذربایجان غربی – شب گذشته طی تماس تلفنی با استاندار ایلام ضمن اعلام تأسف از وضعیت به وجود آمده و سیل حادث شده در استان ایلام، از آمادگی استانداری، نهادهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان برای کمک رسانی به مردم ایلام خبر داد و گفت: بدون شک مردم نوع‌دوست و مهربان استان که همواره و در همه حال در کنار مردم اقصی نقاط ایران عزیز بوده‌اند؛ این بار نیز به‌مانند سیل گلستان آماده هر نوع کمک برای کاهش آلام و دردهای آسیب‌دیدگان سیل ایلام هستند.

شهریاری بلافاصله پس از این تماس تلفنی و اطلاع از نیازهای مردم استان ایلام به کمک‌های فوری، به نهادهای مسئول استان دستور داد امروز (سه‌شنبه ۱۳ فروردین) برخی اقلام مورد نیاز شامل آب، چادر، پتو و جیره غذایی را به این استان ارسال کنند.

گفتنی است استاندار آذربایجان غربی برای برخی کمک‌های فوری استان به سیل زدگان استان لرستان نیز اعلام آمادگی کرده است؛ همچنین طی ساعات اولیه روز سه‌شنبه نیز چندین محموله از کمک‌های استان به سیل زدگان استان خوزستان ارسال شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.