صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کلوپ: ۵۰۰ هزار راه برای بردن یک بازی وجود دارد
کلوپ: ۵۰۰ هزار راه برای بردن یک بازی وجود دارد

کلوپ: ۵۰۰ هزار راه برای بردن یک بازی وجود دارد

سرمربی لیورپول اعتراف کرد در جریان برتری برابر تاتنهام در لیگ برتر شانس به تیم او روی آورده است.

یورگن کلوپ

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه به دیدار تاتنهام رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک میزبان به پایان رسید. روبرتو فیرمینو برای لیورپول گلزنی کرد و لوکاس مورا گل تساوی بخش تاتنهام را به ثمر رساند ولی در ثانیه‌های پایانی توبی الدرویلد به اشتباه دروازه خودی را گشود تا این دیدار با برتری ۲ بر یک لیورپول به پایان برسد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از برتری در ثانیه‌های پایانی و صعود به صدر جدول لیگ برتر گفت‌: نمی دانم این گل به مانند تقدیر و سرنوشت برای قهرمانی ما در لیگ برتر است یا خیر ولی اگر بازی‌های فصل تیم‌های دیگر را نیز نگاه کنید می‌بینید که چنین اتفاقاتی برای آنها نیز رخ داده است. بعد از این دیدار به بازیکنانم گفتم که ۵۰۰ هزار راه برای بردن یک بازی وجود دارد و قبول دارم کمی شانس در این دیدار با ما یار بود و در ثانیه‌های پایانی توانستیم به گل برسیم. ما مشکلی با این خوش شانسی نداریم. بدون شانس شما نمی‌توانید در این جایگاهی که الان در آن قرار داریم باشید.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در ادامه صحبت‌های خود گفت: بازیکنانم در این دیدار خیلی تلاش کردند و زحمت زیادی کشیدند و حقشان بود که در این مسابقه به برد برسند. خوشحالم در ثانیه‌های پایانی تلاش ما به نتیجه نشست. مهم این نیست که در چه دقیقه‌ای توانسته باشید به گل برسید، مهم این است که بعد از مسابقه تابلوی نتایج، برتری تیم شما را نشان دهد.

لیورپول باید در بازی بعدی خود، جمعه برابر ساوتهمپتون قرار گیرد و در ادامه خود را برای بازی حساس با پورتو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.