صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / لواندوفسکی: همسرم نقشی در رد پیشنهاد پاری سن ژرمن نداشت
لواندوفسکی: همسرم نقشی در رد پیشنهاد پاری سن ژرمن نداشت

لواندوفسکی: همسرم نقشی در رد پیشنهاد پاری سن ژرمن نداشت

مهاجم بایرن مونیخ اخبار منتشرشده مبنی بر دخالت همسرش در رد پیشنهاد پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.

روبرت لواندوفسکی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از بیلد، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که در تابستان مد نظر سران پاری سن ژرمن بود در این تیم ماند و راهی فرانسه نشد. در این بین اخباری مبنی بر دخالت همسر لواندوفسکی در رد این پیشنهاد مطرح شد.

لواندوفسکی درباره رد پیشنهاد پاری سن ژرمن گفت: من در گذشته فرصت رفتن به لیگ فرانسه را داشتم ولی این اتفاق رخ نداد. این اخبار احمقانه که همسرم این پیشنهاد را رد کرده است و حتی دخالتی در آن داشته، به هیچ وجه درست نیست و دروغ است. من از حضور در بایرن مونیخ خیلی راضی و خوشحال هستم و دوست دارم در تیم بمانم.

بایرن مونیخ برای فصل بعد دو بازیکن فرانسوی جذب کرده است. بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندس بازیکنانی هستند که بایرن برای فصل بعد آنها را جذب کرده است. در همین رابطه لواندوفسکی گفت: بله بازیکنان فرانسوی خوبی جذب کردیم و فکر می‌کنم باید زبان فرانسوی خودم را قوی کنم چون تعداد بازیکنان فرانسوی بالا رفته است. پاوارد بازیکن خوبی است و من برابر او بازی کردم و خرید خوبی برای بایرن خواهد بود. لوکاس را نیز به خوبی می‌شناسم و آرزو می‌کنم زودتر هم بازی‌های جدید خودم را ببینم.

بایرن مونیخ این هفته در بوندسلیگا با نتیجه یک بر یک برابر فرایبورگ متوقف شد و همین باعث شد که صدر جدول لیگ را از دست بدهد و با دو امتیاز کمتر از دورتموند در رده دوم قرار بگیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.