صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / فرماندار زرندیه مسدود بودن محور قدیم تهران – ساوه را تکذیب کرد
فرماندار زرندیه مسدود بودن محور قدیم تهران – ساوه را تکذیب کرد

فرماندار زرندیه مسدود بودن محور قدیم تهران – ساوه را تکذیب کرد

فرماندار زرندیه گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مسدود بودن محور قدیم تهران به ساوه در محدوده شهرستان زرندیه صحت ندارد.

ورود کامیون ها به ساوه

هادی فدایی، اظهار کرد: هیچ یک از راه‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه مسدود نیست و تردد کماکان در این محورها در جریان است و خبر آبگرفتگی پل راه آهن در محور قدیم تهران به ساوه صحت ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در ادامه بر هماهنگی لازم ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگواری تاکید کرد و افزود: رفع موانع پیش روی در مسیل ها و رودخانه‌ها و … موجب حرکت آرام سیل و پیشگیری از بروز هرگونه حادثه شده است و هیچ مشکلی در مسیر رودخانه‌ها وجود ندارد.

فرماندار زرندیه در ادامه به سرریز شدن سدهای خاکی روستاهای بندامیر و علیشار از توابع بخش خرقان زرندیه اشاره کرد و افزود: با پذیرش یک میلیون متر مکعب آب دیگر سد خاکی روستای ورامه نیز سرریز خواهد شد که سرریز شدن سدها منجر به جاری شدن آب در رودخانه‌ها شده و مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هرگونه آبگرفتگی در محورهای شهرستان به موقع تخلیه شده و هیچ مشکلی در این خصوص نیست و تمامی معابر و مسیرها باز است و تردد در آن روان است.

فدایی در ادامه با تاکید بر حفاظت از منابع طبیعی و طبیعت اظهار کرد: بخشی از مشکلات و موانعی که در زمان جاری شدن سیل بوجود می‌آید، ناشی از رهاسازی زباله در مسیل ها و رودخانه‌هاست چرا که مانع از روان شدن طبیعی آب خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم در روز طبیعت با حفاظت از طبیعت و عدم رها سازی زباله به برخورداری مردم از یک طبیعتی سالم کمک کنند چرا که بخشی از دلایل کاهش باران و خشکسالی به مخاطراتی بر می‌گردد که منابع طبیعی توسط بشر با آن مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.