صفحه اصلی / استان ها / زنجان / آسیب به ۷۰ واحد روستایی در پی بارش‌های اخیر در ابهر/ باران به خدابنده خسارت زد
آسیب به ۷۰ واحد روستایی در پی بارش‌های اخیر در ابهر/ باران به خدابنده خسارت زد

گزارشی از تمهیدات برای بحران سیل در زنجان/ خبر در حال بروزرسانی

آسیب به ۷۰ واحد روستایی در پی بارش‌های اخیر در ابهر/ باران به خدابنده خسارت زد

فرماندار ابهر از ورود آسیب به ۷۰ واحد روستایی در پی بارش‌های اخیر خبر داد.

آبگرفتگی در زنجان

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به آزادسازی ۱۲ متر مکعب آب در ثانیه از سد کینه‌ورس، اظهار کرد: هنوز ظرفیت آب سد پر نشده است.

وی با اشاره به هماهنگی ورودی و خروجی آب سد کینه‌ورس، تصریح کرد: به همان مقدار که آب وارد سد می‌شود به همان مقدار نیز از سد آب خارج می‌شود.

این مسئول با اشاره به آب‌گرفتگی معابر شهری در برخی نقاط در طی شب گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه با انجام اقدامات لازم توسط شهرداری آب‌گرفتگی‌ها نسبت به شب گذشته کمتر شده است.

وی با اشاره به عبور خطوط لوله نفت شمال غرب کشور از ابهر، تصریح کرد: اوضاع این خطوط نیز پایش می‌شود و مشکلی در زمینه انتقال سوخت از این خطوط تاکنون گزارش نشده است.

فرماندار ابهر با تاکید بر ضرورت همکاری شهروندان با مسئولان برای رفع این بحران، یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر حتماً مسیرهای اصلی را برای تردد انتخاب کنند.

این مسئول با اشاره به بی‌احتیاطی عده‌ای از شهروندان و تجمع آنها در کنار ابهر رود و گرفتن عکس سلفی کنار رودخانه‌ها، تصریح کرد: انجام این قبیل کارها تنها جان خود شهروندان را تهدید می‌کند.

این مسئول با اشاره به شایعه پراکنی عده‌ای در فضای مجازی، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم اخبار را از کانال اطلاع رسانی مورد وثوق و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

وی ادامه داد: بنا به گزارش کسب و کار نیوز، منطقه زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در همه مسیرهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستیم و علاوه‌بر آن در جاده بیجار نیز شاهد بارش برف هستیم.

این مسئول با بیان اینکه هیچ راهی در استان مسدود نیست، ادامه داد: ترافیک و در آزادراه زنجان- قزوین و آزادراه زنجان –تهران سنگین بوده و شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های ترانزیتی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده‌های روستایی، افزود: در برخی محورهای روستایی نیز ترافیک سنگین وجود دارد.

مظفری تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی پراکنده در استان، رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و بستن کمربند همه سرنشینان خودرو توصیه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه همشهریان امروز و فردا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند، یادآور شد: باید توجه داشت که در جاده‌های کوهستانی استان، تردد خودرو نیاز به زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی دارد.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.