صفحه اصلی / استان ها / کرمان / ۴۷ نفر به علت حوادث ترافیکی در کرمان کشته شده‌اند

از 25 اسفند تا امروز؛

۴۷ نفر به علت حوادث ترافیکی در کرمان کشته شده‌اند

رییس اورژانس کرمان از کشته شدن ۴۷ نفر در این استان به علت حوادث ترافیکی از ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز ۱۱ فروردین‌ماه خبر داد.

دکتر “محمدصابری” در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این بازه زمانی ۱۲۷ نفر دیگر به دلایل غیر از تصادف فوت کرده‌اند.
صابری مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس را یک هزار و ۶۲۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۲ هزار و ۴۴۰ نفر بیمار غیر تصادفی توسط اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال یافته‌اند.
رئیس اورژانس کرمان از درمان ۳۵۵ مصدوم تصادفی در محل حادثه از ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز خبر داد و عنوان کرد: در این بازه زمانی ۳۸۴۶ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی مراجعه کرده‌اند.
وی تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستان‌ها را ۱۳۴ هزار و ۹۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد موالید استان از ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز نیز ۲ هزار و ۹۶ نفر بوده است؛ ضمن‌آنکه ۴۰ مورد احیا موفق در این مدت زمان داشته‌ایم.
صابری با اشاره به آمار تصادفات روز گذشته اظهار کرد: متأسفانه در روز گذشته ۶ نفر به علت تصادف جان خود را از دست دادند و ۱۵۲ نفر نیز مصدوم شدند.

وی همچنین از تعطیل شدن ۸۰ مرکز از ۲۵ اسفندماه تا صبح امروز به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی خبر داد. در این مدت ۱۵ هزار و ۶۶۵ مورد بازدید بهداشتی و ۸۱۴ بازدید در حوزه غذا و دارو در سطح استان صورت گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.