صفحه اصلی / استان ها / کرمان / احتمال طغیان مسیل‌ها در کرمان
احتمال طغیان مسیل‌ها در کرمان

احتمال طغیان مسیل‌ها در کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بارش های استان سیلابی نیست اما وزش باد شدید را خواهیم داشت و در مسیل‌ها احتمال طغیان وجود دارد.

دوازدهمین روز سیل در استان گلستان - روستا حاجی آباد شهرستان کردکوی

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره آخرین وضعیت جوی در استان و آمادگی ستاد بحران استانداری اظهار کرد: براساس پیش بینی های هواشناسی از امروز (یکشنبه یازدهم فروردین ماه) بارندگی ها در سطح استان کرمان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بارش های استان سیلابی نیست اما وزش باد شدید را خواهیم داشت و در مسیل ها احتمال طغیان وجود دارد، از آمادگی ستاد بحران استان کرمان خبر داد و تصریح کرد: فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و راهداری از روز گذشته در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه در در روزهای گذشته در جنوب، غرب و شمال غرب استان وقوع سیل را شاهد بودیم که برآورد خسارت ها در حال جمع آوری و کارشناسی است افزود: خسارت سیل در حوزه راه ها روستایی و عشایری، شبکه های برق و آب اشامیدنی، مزارع، استخرهای ذخیره آب، کانال ها و … بوده است.

سعیدی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم در این روزها که به طبیعت می روند، از رودخانه و مسیرهای مستعد سیلاب حتما فاصله بگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.