صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / اجرای طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی»

اجرای طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی»

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: خدمات افتخاری شهروندان مشهدی به زائران حضرت رضا (ع) در قالب طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی» ارائه می‌شود.

نرگس شالچیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص این طرح اظهار کرد: طرح شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی، طرحی است که به ارائه خدمات به زائرین توسط شهروندان مشهدی به صورت افتخاری می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ایجاد رضایت بین زائران و جلب مشارکت‌های مردمی و استقبال شایسته از ایشان در مبادی ورودی شهر در حال اجراست، افزود: طرح «شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی» هم اکنون در محورهای ورودی شهر مشهد همچون محور نیشابور، قوچان و دیگر مبادی ورودی شهر مشهد مانند راه آهن، پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) و مراکز اسکان اضطراری معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در حال انجام است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی، فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: این طرح از تاریخ ۲۹ اسفند ماه آغاز و تا تاریخ ۱۶ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

شالچیان گفت: براساس آمار در این طرح تا روز گذشته ۴۹۴ نفر به ارائه خدمات پرداخته و تلاش کرده‌اند تا به شایستگی از مهمانان امام‌رضا (ع) استقبال و پذیرایی کنند.

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل استقبال و خوش آمدگویی، راهنمایی و هدایت زائرین، مشاوره خانواده، غربال‌گری، کودک و بازی، ماشین‌نویسی با شابلون و… است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: شهروندان میهمان‌نواز حریم رضوی به صورت افتخاری مشغول به خدمت‌رسانی به زائران هستند و این طرح در ایام پیک سال از قبیل دهه آخر صفر، نوروز و دهه کرامت نیز اجرا می‌گردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.