صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / نفوذ سیلاب به اراضی کشاورزی و راه‌های روستایی میاندوآب صحت ندارد

نفوذ سیلاب به اراضی کشاورزی و راه‌های روستایی میاندوآب صحت ندارد

فرماندار میاندوآب گفت: اخباری که در شبکه‌های اجتماعی در مورد نفوذ سیلاب به اراضی کشاورزی یا راه‌های روستایی میاندوآب منتشر شده، صحت ندارد.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه آذربایجان غربی، مهدی قهرمانی در جریان بازدید از مسیل سیلاب‌های شهرستان میاندوآب، با تکذیب اخبار منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر آبگرفتگی راه‌ها و زمین‌های روستایی این شهرستان، اظهار کرد: مردم تنها اخبار را از مراجع رسمی، صدا و سیما و دستگاه‌های متولی از جمله فرمانداری، امور منابع آب و ستاد بحران پیگیری کنند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه اینگونه اخبار سندیتی ندارند، افزود: حتی با خود بنده نیز تماس گرفته و می‌گویند که اراضی کشاورزی و یا راههای روستایی دچار آبگرفتگی شده اند، در حالیکه خبرنگاران مناطق را دیدند، چنین چیزی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه زرینه رود میاندوآب ظرفیت تحمل دو برابر سیلاب فعلی را دارد، گفت: هم اکنون دبی آب ۴۳۰ مترمکعب بر ثانیه است که می‌توانیم آن را تا ۸۵۰ مترمکعب بر ثانیه نیز افزایش دهیم و هیچگونه مشکلی هم نداشته باشیم.

قهرمانی با بیان اینکه تصرف بستر رودخانه و کشاورزی در داخل حریم بستر رودخانه غیرقانونی است، تصریح کرد: اخباری که در کانال‌های تلگرامی وشبکه های اجتماعی در این باره متشر شده، کذب بوده و سندیتی ندارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حوزه سلامت

۱۲۹ پرونده تخلف صنفی در حوزه سلامت آذربایجان غربی تشکیل شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا محمودی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.