صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سیمئونه: نمی‌توانم اتلتیکو بدون گریزمان را تصور کنم
سیمئونه: نمی‌توانم اتلتیکو بدون گریزمان را تصور کنم

سیمئونه: نمی‌توانم اتلتیکو بدون گریزمان را تصور کنم

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد نمی تواند تیمش را بدون داشتن مهاجم فرانسوی تصور کند.

سیمئونه و گریزمان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد یکشنبه در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف آلاوس می‌رود. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی درباره آینده بازیکنانش صحبت کرد و گفت: ابتدا باید از لوکاس هرناندز به خاطر تمام زحماتش تشکر کنم. او مدت زیادی در اتلتیکو نبود اما همین چند سال تأثیرگذار بود. باشگاه تلاش زیادی کرد تا او را نگه دارد اما هرناندز می‌خواست تیمش را تغییر دهد. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره شایعات مربوط به جدایی آنتوان گریزمان از این تیم اظهار کرد: این موضوع مرا نگران نمی‌کند. آنتوان رهبر تیم است و بارها این موضوع را نشان داده است. اکنون یک بازی مهم را پیش رو داریم که او دوباره خواهد درخشید. قضیه گریزمان مرا نگران نمی‌کند. نمی‌توانم اتلتیکو بدون گریزمان را تصور کنم چون با باشگاه قرارداد دارد و یکی از کاپیتان‌های تیم محسوب می‌شود. او با تمام وجودش در این سال‌ها برای اتلتیکو بازی کرده است. به نظرم فردا بازی فوق العاده‌ای به نمایش خواهد گذاشت. این تمام چیزی است که در رابطه با گریزمان می بینم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه به وضعیت تیمش اشاره کرد و گفت: همه در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. اشتیاق را در تیم می‌بینم. ۱۰ هفته به پایان لالیگا باقی مانده است. هنوز بازی‌های زیادی را پیش رو داریم. در هفته خیلی مهمی قرار داریم. در این هفت روز می‌توان حرف‌های زیادی زد. سه بازی قرار است انجام شود. باید خود را برای هدفمان آماده کنیم. برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته است و از سرمربی خیلی خوبی برخوردار است.

سیمئونه در پایان اظهار کرد: هنوز شانس قهرمانی داریم و من نسبت به این قضیه خوشبین هستم. در یک هفته در فوتبال می‌تواند اتفاق‌های زیادی رخ دهد. ما باید از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.