صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / توضیح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی‌نیا
توضیح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی‌نیا

توضیح شجاعیان درباره درگیر شفر و کامیابی‌نیا

هافبک استقلال می‌گوید تیمش مستحق باخت در داربی ۸۹ نبوده است.

استقلال و الدحیل - داریوش شجاعیان

به گزارش کسب و کار نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش در داربی ۸۹ تصریح کرد: شرمنده هواداران شدیم. همه بازیکنان و کادرفنی تلاش کردیم تا آن‌ها خوشحال به خانه برگردند اما نشد. همه ناراحت هستند و امیدواریم در ادامه فصل بتوانیم جبران کنیم.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب شروع کردیم و مستحق باخت نبودیم. اگر ۹۰ دقیقه را نگاه کنیم، پرسپولیس به جز ۲ موقعیت فرصت دیگری نداشت. دو تیم باهم رقیب هستند و این درگیری‌ها طبیعی است و این اتفاقی است که افتاده است و مسئولین باید در قبال آن تصمیم بگیرند.

وی درباره قهرمانی استقلال گفت: امید قهرمانی ما از بین نرفته است و هفته‌های زیادی باقی مانده است و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

شجاعیان درباره خوب تمرین نکردن تیمش پیش از داربی توضیح داد: در چند روز قبل از داربی چمن مناسبی ندشتیم و چند مصدوم به خاطر چمن مصنوعی از دست دادیم و یک روز هم که چمن خوب بود، تنها یک ساعت به ما اجازه دادند که از آن استفاده کنیم. البته همه این‌ها بهانه است و ما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. امیدوارم برای نام بزرگ استقلال چمنی فراهم کنند که در لیاقت بازیکنان باشند زیرا در زمستان چمن به سختی پیدا می‌شود.

هافبک استقلال درباره شوت کامیابی‌نیا به سمت شفر توضیح داد: کامیابی‌نیا شوت نزد بلکه با مربی ما بد حرف زد و ما هم چون یک خانواده هستیم، عصبی شدیم. به نظر من در شان یک بازیکن نیست که این‌گونه با مربی حریف صحبت کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.