صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / اتهام محسن خلیلی به نیمکت استقلال برای ایجاد هرج و مرج

اتهام محسن خلیلی به نیمکت استقلال برای ایجاد هرج و مرج

سرپرست پرسپولیس می‌گوید نیمکت استقلال موجب ایجاد حواشی و هرج و مرج در داربی ۸۹ شده است.

شهرآورد ۸۹ پایتخت

به گزارش کسب و کار نیوز، محسن خلیلی بعد از پیروزی تیمش برابر استقلال گفت: به نظرم دو تیم پایاپای بازی کردند. هر دو تیم در صحنه‌های مختلف خطرساز عمل کردند. تیم ما با برنامه بود و روی نقاط قوت و ضعف استقلال کار کرد. در خیلی از مواقع بازیکنان ما اجازه دادند استقلال حمله کند تا روی ضد حملات موقعیت‌های بیشتری خلق کند. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

او درباره حواشی این دیدار نیز تاکید کرد: به نظرم بازی حواشی زیادی نداشت. اگر حواشی بیرون زمین و نیمکت استقلال نبود، بازی آرام‌تر دنبال می‌شد. حواشی از داخل زمین نبود و از بیرون وارد زمین شد. در این بازی استقلالی‌ها تلاش کردند از روی نیمکت حواشی را وارد زمین کنند. هرج و مرج زیادی روی نیمکت این تیم بود. بارها تا خط کنار زمین هم آمدند. از طرفی ما سعی کردیم آرامش داخل زمین را در روی نیمکت هم داشته باشیم.

سرپرست پرسپولیس درباره عملکرد اشکان خورشیدی و اعلام پنالتی به سود استقلال گفت: داور در اکثر صحنه‌ها حضور داشت. اعتراض ما به این بود که در برخی از صحنه‌ها با ملایمت رفتار کرد و می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت زرد نشان دهد که در ادامه شاهد خشونت بازیکنان استقلال نباشیم. خوشحالیم داور ایرانی این بازی را سوت زد. این بازی حواشی مختلفی داشت که مربوط به بازیکنان و هواداران بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.