صفحه اصلی / استان ها / همدان / ارسال چهار محموله کمک‌های مردمی اسدآباد برای سیل زدگان شمال کشور

ارسال چهار محموله کمک‌های مردمی اسدآباد برای سیل زدگان شمال کشور

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد از ارسال چهار محموله کمک های مردمی این شهرستان برای کمک به سیل زدگان شمال کشور خبر داد.

سرهنگ امید علی الیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارزش ریالی این کمک‌ها افزون بر ۲۲۰ میلیون ریال بوده که در چهار مرحله جمع‌آوری و به سپاه پاسداران استان ارسال شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم اسدآباد و اصناف در این امر خداپسندانه افزود: عزیزانی که تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های بسیج حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه اسدآباد کمک‌های خود را تحویل دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: شماره حساب‌های ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک انصار به نام حوادث غیر مترقبه بسیج و شماره حساب ۳۸۱۰-۳۵-۱۱۵۰۴۵۴۵-۱ نزد بانک انصار برای کمک‌های نقدی مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است.

الیاسی در ادامه با اشاره به سال ۹۸ که از سوی رهبر انقلاب «رونق تولید» نامگذاری شد، گفت: در حل مشکلات اقتصادی مهمترین اقدام رونق تولید می‌تواند باشد.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد وحدت و انسجام بیش از پیش می‌توان همه فکر و ذکر خود را به مشکلات اقتصادی معطوف کرده و تولید را رونق ببخشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.