صفحه اصلی / استان ها / فارس / استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سیل‌زده شیراز
استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سیل‌زده شیراز

استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سیل‌زده شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به احتمال شیوع بیماری‌های مختلف تنفسی و گوارشی در محله آسیب دیده از سیل شیراز، به استقرار اکیپ پزشکی- بهداشتی در محله سعدی اشاره و بر لزوم حضور گروه‌های درمانی نیز تاکید کرد.

سیل شیراز

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالخالق کشاورزی جمعه نهم فروردین در حاشیه بازدید از محل استقرار اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی و کمپ بسیج جامعه پزشکی فارس در محله سعدی، گفت: با توجه به وسعت آسیب در شهرک سعدی شیراز و احتمال شیوع بیماری‌های تنفسی و گوارشی، در کنار کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه، لازم است تا گروه های درمانی نیز، برای استقرار در اتوبوس آمبولانس دانشگاه اعزام شده و نسبت به مداوای بیماران اقدام کنند.

  وی با قدردانی از عملکرد سریع بسیج جامعه پزشکی در سیل اخیر برای ارائه پوشش خدمات درمانی و پزشکی و بهداشتی، از تامین و توزیع رایگان دارو برای بیماران این محله از صبح امروز خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه به صورت مستمر، وضعیت موجود را رصد و پشتیبانی کرده و هرگونه نیاز بهداشتی و درمانی شهروندان را مورد پیگیری قرار خواهد داد .

کشاورزی خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت‌های دارویی، داروهای مورد نیاز تامین شده و طبق نظر پزشک معالج مستقر، به صورت رایگان در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: ساکنان شهرک سعدی در صورت نیاز به پزشک، پرستار، ماما، خدمات سرپایی و سرم درمانی، می‌توانند امروز نهم فروردین با مراجعه به حسینیه امام صادق (ع) واقع در بولوار شهید وفایی محله سعدی و مرکز خدمات جامع سلامت سعدی واقع در بولوار نیستان این محله، از خدمات رایگان سلامت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.