چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / فارس / پنجشنبه در فارس عزای عمومی اعلام شد
پنجشنبه در فارس عزای عمومی اعلام شد

پنجشنبه در فارس عزای عمومی اعلام شد

در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان عزیز از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت استان مقدس احمدی و محمدی روز پنجشنبه هشتم فروردین را عزای عمومی اعلام کردند.

عزای عمومی

به گزارش کسب و کار نیوز ، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، طی پیامی از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت استان مقدس احمدی و محمدی روز پنجشنبه هشتم فروردین در این استان عزای عمومی اعلام شده است.

متن این پیام مشترک چنین است؛

“انا لله و انا الیه راجعون

مردم شریف و ولایتمدار استان فارس سلام و علیکم بروز حادثه تاسف آور و دلخراش سیل اخیر در دروازه قرآن شیراز و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز موجب تأسف و تأثر اینجانبان علما اعلام مسئولین و قاطبه مردم استان فارس گردید.

صبر بر چنین مسائلی گرچه سخت و جانکاه است ولی به شهادت حضرت باریتعالی زمینه صبر بر تلخی مصیبت را هموار می سازد ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جانباختگان این ضایعه مولمه به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا پنجشنبه مورخ هشتم فروردین به عنوان عزای عمومی در استان فارس اعلام نموده و مجلس بزرگداشتی همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام شاهچراغ منعقد می گردد.

از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحوم این دعوت به عمل می آید مزید توفیقات همدان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می نمایم.”

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.