چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مربی سایپا: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است

مربی سایپا: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما برای سه امتیاز مقابل نساجی به میدان می‌رویم و جوانان که فردا قرار است بازی کنند، آینده درخشانی دارند و برای تیم ملی مفید خواهند بود.

محمد دایی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی دایی سرمربی سایپا به علت محرومیت نتوانست در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر حضور پیدا کند و به جای او دستیارش محمد دایی در نشست حاضر شد.

محمد دایی در این نشست اظهار کرد: بازی قبل ما را داوری قل و قمع کرد. خیلی از بازیکنان ما را مصدوم و محروم کرد. در این بازی محروم و مصدومان زیادی داریم. ولی جوانان خوبی داریم که آینده خوبی دارند. ما برای سه امتیاز می‌رویم و این جوانان که فردا قرار است بازی کنند، آینده درخشانی دارند و برای تیم ملی مفید خواهند بود.

او ادامه داد: ما بازی قبل چند محروم و مصدوم داشتیم. در این بازی ما امید خالدی امید عباسیان رضا اسدی محمد سلطانی مهر آرش رضاوند و چند بازیکن را نخواهیم داشت.

مربی سایپا افزود: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود علی دایی است. اشتباهات داور و کمیته داوران سر یک نفر دیگر خالی شد و موحب شد در بازی قبل به ناحق علی دایی را محروم شود. وضعیت داوری اینگونه است و امیدوارم سال جدید اینگونه نباشد.

او افزود: خوشبختانه قبل عید پرداختی انجام شد. متأسفانه هفتاد درصد تیم مشکلات مالی دارند و امیدوارم این مشکلات در آینده حل شود چون این مشکلات به تیم‌ها ضربه میزند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.