صفحه اصلی / استان ها / البرز / تصادف منجر به فوت در جاده‌های البرز نداشته‌ایم

تصادف منجر به فوت در جاده‌های البرز نداشته‌ایم

رئیس پلیس راه البرز گفت: از 25 اسفند سال گذشته تاکنون هیچ تصادف منجر به فوتی در جاده‌های استان رخ نداده است.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به نظارت کامل پلیس در جاده‌های البرز از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در روزهای اخیر خبر داد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی که از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغازشده، تاکنون هیچ تصادف منجر به فوتی در جاده‌های برون شهری این استان رخ نداده است.

وی اضافه کرد: تصادفات منجر به جرح نیز در این مدت ۵۰ درصد افزایش یافته که می‌طلبد هموطنان توجه بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تعداد مجروحان حوادث رانندگی دراین استان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه البرز افزود: در این مدت ۱۷ هزار و ۸۳۷ راننده متخلف در جاده‌های استان البرز اعمال قانون شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۳۶۰ فقره تخلفات حادثه ساز از سوی ماموران پلیس راه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش اعمال قانون داشته است.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: طی این مدت ۶۰۸ وسیله نقلیه سنگین در راه‌های استان البرز توقیف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش داشته است.

وی گفت : با استقرار ماموران در سطح جاده‌های مواصلاتی استان، از تمام ظرفیت‌های پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی بهره برده‌ایم.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: تمام محورهای مواصلاتی استان البرز در پوشش کامل ماموران پلیس راه این استان قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.