صفحه اصلی / استان ها / قم / استاندار قم: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل آماده‌اند

استاندار قم: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با سیل آماده‌اند

استاندار قم گفت: وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی در قم در مقابله با سیل، بسیار مطلوب است.

استاندار قم

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه قم، بهرام سرمست صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن جلسات ساختمان اداره کل بحران در قم عنوان کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی در رابطه با بارش باران در روزهای پنجم و ششم فروردین، اقدام به برگزاری جلسات مدیریت بحران کردیم. احتمال وقوع سیلاب در قم موجب شد اعضای ستاد بحران نیز بازدیدهای مختلفی در ارزیابی از سطح آمادگی قم در مواجهه با سیلاب داشته باشند.

وی اظهار کرد: مصوباتی در جلسات مدیریت بحران در قم داشتیم که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد، خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت آمادگی دستگاه‌های اجرایی در قم برای مقابله با سیل، بسیار مطلوب است و خسارات کمتری در روز گذشته در مواجهه با سیلاب داشته ایم.

سرمست بیان کرد: در روز دوشنبه با توجه به شدت بارش باران، رودخانه قمرود بسته شد و اجازه ورود خودرو به داخل رودخانه را ندادیم. مدیریت بحران در مورد احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر، هشدارهایی را متذکر شد و هواشناسی نیز در رابطه با بارش باران به ویژه در ارتفاعات تذکراتی ارائه کرد که همگی مؤثر بود.

استاندار قم عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های انجام شده در مواجهه با سیل در ستاد بحران، اجازه خروج از سطح استان را به مدیران و مسئولان ندادیم تا بتوانیم به بهترین نحو بحران سیلاب را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز وضعیت آرام است و همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به بارش باران در عصر امروز، در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرمست درباره شعار سال مبنی بر “رونق تولید” نیز خاطرنشان کرد: در این رابطه پس از نام‌گذاری شعار سال و تأکیدات رهبری، بازدیدهایی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه انجام شد و به زودی نیز جلساتی پیرامون رونق تولید در قم شکل می‌گیرد تا بتوان به احصای مشکلات پرداخت.

وی گفت: در قم زیرساختهای خوبی در سرمایه گذاری در مسیر تولید و اشتغال وجود دارد و اگر بتوان موانع و بروکراسی‌ها را رفع کرد می‌توان به رونق تولید دست یافت.

استاندار قم از برگزاری همایش سرمایه گذاری در قم با حضور نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاران در نیمه دوم سال جاری خبر داد و عنوان کرد: از همه فرصت‌ها و بسترها برای رفع موانع و رونق تولید و حضور سرمایه گذاران در طرح‌های اقتصادی در سطح استان قم استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.