صفحه اصلی / استان ها / فارس / آخرین وضعیت سیلاب در فارس/احتمال آبگرفتگی وجود دارد
آخرین وضعیت سیلاب در فارس/احتمال آبگرفتگی وجود دارد

آخرین وضعیت سیلاب در فارس/احتمال آبگرفتگی وجود دارد

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شیراز در دومین روز از بارندگی‌های اخیر را تشریح و تاکید کرد که با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر، شهروندان تا حد امکان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

سیلاب

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علویان مهر اعلام کرد: تمام معابر و مسیرهای منتهی به دروازه قرآن از سمت حافظیه، ادبیات، چهل مقام، زیباشهر مسدود است.

وی افزود: با توجه به بارندگی‌ها مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آب گرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل نیروهای خدمات رسان شهرداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمات رسان است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: هم‌اکنون برخی از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زیرگذر شهیدان شیخی، تقاطع سیاحتگر، چهارراه بنفشه، مسیرها و معابر پشت آرامگاه سعدی، خیابان شهید گرجی، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوی زهرا، خیابان نبی اکرم به سمت کمربندی و تقاطع سیاحتگر – بنفشه دچار آب گرفتگی هستند، از این رو از شهروندان و مسافران خواهشمندیم برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

علویان‌مهر تاکید کرد: در حال حاضر سطح آب رودخانه خشک به ویژه در ضلع جنوبی بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری شیراز همچنین از شهروندان و مسافران خواست تا از ایستادن کنار رودخانه و پل‌های روی آن اکیدا خودداری کنند.

هشدار شهرداری به شهروندان و مسافران شیراز/
پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه چنارراهدار

شهردار منطقه ۹ شیراز به شهروندان و مسافران در این منطقه از شیراز هشدار داد که از نزدیک شدن به حریم رودخانه جدا پرهیز کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، بیان کرد: هم‌اینک مسیر فراشبند به کازرون در محور پل بالاده مسدود شده و مسافران نورزوی می‌توانند از مسیر جایگزین کازرون- شیراز-فراشبند جهت تردد استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: محور امامزداه اسماعیل در مسیر دردوزن به اقلید نیز مسدود شده که مسیر جایگزین آن مرودشت-سورمق و اقلید پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.