صفحه اصلی / استان ها / همدان / مه‌آلودگی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد/آمادگی کامل شهرداری همدان برای مقابله با سیل

مه‌آلودگی همراه با بارش برف در گردنه اسدآباد/آمادگی کامل شهرداری همدان برای مقابله با سیل

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از مه‌آلودگی همراه با بارش برف در گردنه این شهرستان خبر داد.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهارکرد: از صبح امروز رأس ساعت ۲ بامداد بارش برف در گردنه شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد که از مسافران خواستاریم برای عبور و مرور و تردد از این محور، حتماً امکانات لازم همچون زنجیرچرخ به همراه داشته و فاصله طولی با دیگر خودروها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه با همکاری و زحمات تلاشگران راهداری خوشبختانه تردد در این محور روان است، تصریح کرد: کلیه راهدارخانه‌های اسدآباد در حال حاضر با ۳۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۶۰ نیرو مشغول عملیات راهداری زمستانی هستند.

رستمی با اشاره به دپو ۱۰ هزار تن نمک و ماسه در راستای گردنه و دیگر نقاط گفت: این شهرستان دارای ۴ راهداری در گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی است.

وی خاطرنشان کرد: طرح زمستانه راهداری شهرستان از ۱۵ آذرماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

آمادگی کامل شهرداری برای مقابله با سیل احتمالی
 

عباس صوفی شهردار همدان، با اشاره به تمهیدات و پیش‌بینی‌های انجام شده شهرداری در رابطه با کنترل بارندگی‌ها و جلوگیری از بروز سیل و ایجاد مشکل در ایام نوروز به ایسنا گفت: خوشبختانه با توجه به بارش‌های فراوان، تاکنون هیچ‌گونه مشکل جدی در سطح شهر به‌وجود نیامده است.
وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان همراه با اکیپ خدمات شهری مکانیزه و آتش‌نشانی، آماده مقابله با سیل احتمالی است، بیان کرد: با توجه به بارش‌های فراوان در چند روز گذشته، آبگرفتگی سطح معابر امری طبیعی است، اما خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته این مسئله تبدیل به بحران نشده است.
صوفی از افزایش آمار مسافران نوروزی ۹۸ نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته در سراسر کشور، آمار استقبال مسافرین نوروزی از استان همدان بسیار قابل توجه و افتخار بوده؛ پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز از تعطیلات نوروزی (۱۷ فروردین) آمار مسافران نوروزی به همدان افزایش پیدا کند.
شهردار همدان زیرساخت‌ها و نحوه میزبانی برای جذب و اسکان مسافرین را مطلوب دانست و افزود: علاوه بر هتل‌ها، تمامی سالن‌های سرپوشیده ورزشی و نمایشگاهی با همه امکانات بهداشتی و گرمایشی آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.