صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / اعزام پنج بالگرد به استان گلستان
اعزام پنج بالگرد به استان گلستان

اعزام پنج بالگرد به استان گلستان

رئیس اورژانس کشور که به همراه معاون درمان وزارت بهداشت در استان گلستان حضور دارد،گفت: امروز (۳ فروردین) پنج بالگرد دیگر به این منطقه اعزام شده است.

پیرحسین کولیوند رییس اورژانس

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرحسین کولیوند – رئیس سازمان اورژانس کشور و دکتر قاسم جان بابایی – معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به استان گلستان ازنزدیک با سیل زدگان روستاهای استان گلستان از جمله محمدآباد دیدار کردند و مشکلات مردم و وضعیت بهداشتی و درمانی این مناطق را مورد بررسی قرار دادند. در این روستا ضمن اسکان بیش از ده‌ها خانواده به روستاییان خدمات بهداشت و درمان ارائه شد.

پیرحسین اظهار کرد: سعید نمکی – وزیر بهداشت – از ساعات اولیه پیگیر وضعیت بهداشتی و درمانی مردم این مناطق بود. ستاد بحران و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گلستان و مازندران نیز از دقایق اولیه موضوع مدیریت و پیشگیری از بحران سلامت را از همان ابتدا در دستور کار قرار دادند و پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی در مناطق سیل زده حضور یافتند و این مناطق را از لحاظ فوریت‌های پزشکی تحت کنترل داشتند.

وی افزود: علی رغم بدی شرایط جوی اورژانس هوایی پروازهای موفقی داشته است و حداقل شش نفر را از مرگ حتمی نجات داده است.

کولیوند در ادامه اظهار کرد: در بازدیدی که صورت گرفت خوشبختانه شاهد حضور آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های مستقر در مناطق سیل زده هستیم و به افرادی که نیازمند درمان هستند خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز پنج بالگرد دیگر به منطقه اعزام شده است و اورژانس هوایی گلستان تا کنون خدمات موفقی داشته است. مردم منطقه از وضعیت خدمات درمانی رضایت دارند و در حال حاضر موضوع کنترل بیماری‌های واگیر برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وبدا، کولیوند تصریح کرد: باید به موضوع این بیماری‌ها توجه بیشتری داشته باشیم، خدمات اورژانس نیز به هموطنان آسیب‌دیده کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آمادگی ایران برای صادرات دارو به ارمنستان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با برگزاری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.