صفحه اصلی / استان ها / گیلان / ‌آمادگی گیلان برای حضور ۱۷ میلیون گردشگر نوروزی
‌آمادگی گیلان برای حضور ۱۷ میلیون گردشگر نوروزی

استاندار گیلان خبر داد:

‌آمادگی گیلان برای حضور ۱۷ میلیون گردشگر نوروزی

‌استاندار گیلان از آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برای حضور 17 میلیون گردشگر نوروزی خبر داد.

استاندار گیلان

‌به گزارش کسب و کار نیوز-‌ مصطفی سالاری در جمع خبرنگاران از آمادگی استان برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:  بر اساس پیش بینی ها در نوروز۹۸ شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به استان هستیم.

وی افزود: افتتاح راه آهن گیلان خود عاملی برای افزایش تعداد گردشگران نوروزی محسوب می شود.

سالاری با اشاره به ورود ۹میلیون نفر روز گردشگر نوروزی در سالجاری اظهار کرد: پیش بینی می شود که این رقم در سال جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد و تا ۱۱الی۱۲میلیون نفر روز برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم بودن بستر حضور ۱۷میلیون گردشگر نوروزی در استان طی روزهای آتی خبر داد و یادآور شد:حدود ۲هزار واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل، متل، خانه مسافر و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران است.

وی با بیان اینکه واحدهای بین راهی، واحدهای امدادی و جاده ای و همچنین واحدهای پذیرایی آمادگی کامل برای انجام خدمات در ایام نوروز دارند تصریح کرد: سعی شده تا تعداد این واحدهای خدمات رسان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و کیفیتی بهتر را ارائه دهد.

سالاری یادآور شد: همچنین برای کنترل بار ترافیکی در محورهای ورودی استان به ویژه رودبار تلاش شده تا با مدیریتی مطلوب و پیش بینی راهای جایگزین و دسترسی های تکمیلی آرامش و سهولت در جریان سفر برای مسافران نوروزی گیلان محقق شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.