صفحه اصلی / استان ها / فارس / چهارشنبه‌سوری در فارس ۷۲ مصدوم داشت

چهارشنبه‌سوری در فارس ۷۲ مصدوم داشت

مدیر مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس آمار مصدومان حوادث شب چهارشنبه‌سوری این استان را 72 نفر اعلام کرد.

مصدومان چهارشنبه سوری - کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدجواد مرادیان چهارشنبه ۲۹ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: از تعداد ۷۲ مصدوم اعلام شده ۱۶ نفر به بیمارستان منتقل شده و مابقی نیز با حضور به موقع ماموران اورژانس به صوررت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به اینکه بیشتر مصدومان به  دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین و یک نفر نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم به بیمارستان خلیلی به بیمارستان انتقال یافتند، افزود: از این تعداد یک مصدوم مربوط به شهرستان فیروزآباد و یک نفر دیگر نیز در بیمارستان کازرون انتقال و مابقی مصدومان مربوط به شهرستان شیراز گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت نفر از این تعداد مصدوم مربوط به شهرستان شیراز، در بیمارستان بستری هستند.

مرادیان با بیان اینکه ارزیابی آمارها نشان می‌دهد، استان فارس شب چهارشنبه‌ی آخر سال را به آرامی پشت سرگذاشته است، گفت: نوجوانان بیشترین آسیب‌دیدگان را تشکیل می‌دادند و شایع‌ترین نقاط آسیب دیده، سر، گردن، پا و چشم بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز حمایت خانواده ها بر کاهش تعداد قربانیان چهارشنبه آخر سال را مهم توصیف و اضافه کرد: امروز افراد جامعه به این مهم رسیده اند که نباید چهارشنبه آخر سال را به چهارشنبه سوزی تبدیل کنیم و همین موضوع باعث شده هرسال آمار مصدومان در این زمینه کاهش یابد.

رئیس اورژانس فارس ضمن تشکر از رسانه ها صدا و سیما، آتش نشانی، نیروی انتطامی، شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی که در کاهش آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در امر فرهنگ سازی تلاش شبانه روزی داشتند گفت: امروزه تلاش شهروندان و متولیان امر باعث شده بتوانیم آمار مصدومان استان فارس را به نحو چشمگیری در کشور کاهش دهیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.