به گزارش کسب و کار نیوز، سمیه نصیری، با اشاره به اجرای موفق طرح راهوند در ماه های پایانی سال گفت: در قالب این پروژه، مجموعه طرحهای گرافیکی در مسیر رفت و آمد مردم پیش بینی شد که برای لحظه ای موجب شادی و نشاط شهروندان می شد.
وی با بیان اینکه در تمامی مناطق یک نقطه و در مناطق ۶ و ۱۱ چندین نقطه به اجرای طرح راهوند اختصاص یافت، افزود: «لی لی»، «ماز» و بازی با رنگ ها از جمله طرح هایی است که در پیاده روها اجرا شد. علاوه براین، اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس یک مارپله بزرگ و در بلوار کشاورز مسابقه پرش پیش بینی شد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به دلایل اجرای طرح راهوند در پایتخت گفت: نتایج اجرای دو دوره سنجش «عدالت سلامت» نشان میدهد که در کنار فقدان نشاط اجتماعی، کم تحرکی یکی از مهم ترین مشکلات شهروندان است. تحت این شرایط با اجرای طرح راهوند تلاش کردیم تا کودک درون مردم اعم از پیر و جوان را فعال کنیم.
نصیری یادآور شد: طرح مذکور در سال ۹۷ اجرا شد و قرار است با آسیب شناسی و رفع اشکالات موجود در سال آینده به شکل گسترده تر اجرا شود. البته در ایام نوروز نیز شاهد اجرای این طرح در نوروزگاههای تهران خواهیم بود.
انتهای پیام