صفحه اصلی / استان ها / کرمان / گودبرداری غیراصولی، ساختمان را بر سر کارگر فرو ریخت
گودبرداری غیراصولی، ساختمان را بر سر کارگر فرو ریخت

گودبرداری غیراصولی، ساختمان را بر سر کارگر فرو ریخت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از ریزش آوار ساختمانی بر سر یک کارگر به علت گودبرداری غیرایمن خبر داد.

گودبرداری غیراصولی

‌”علی عسکری”  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳و ۲۰ دقیقه  امروز ۲۸ اسفندماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از یک مورد حادثه ریزش آوار مطلع ‌شدیم.

وی محل وقوع حادثه را ساختمان در حال ساخت واقع در خیابان شهید قرنی اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام و عملیات آوار برداری و نجات فرد مدفون شده در زیر آوار آغاز شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان علت این حادثه را گودبرداری ناایمن دانست و در ادامه بیان کرد: نجاتگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با دقت و سرعت اقدام به آواربرداری و خروج شخص حادثه دیده (کارگر) از زیر آوار کردند و مصدوم را تحویل عوامل اورژانس دادند.  

وی بر لزوم انجام اقدامات حفاظتی جهت کنترل ساختمان‌های مجاور و اطراف محیط گودبرداری تاکید کرد و افزود: لازم است مجریان پروژهای ساختمانی نکات ایمنی در انجام پروژهای ساختمانی و خصوصا گودبرداری سازه نگهبان رعایت و با حضور مهندس ناظر به صورت مرحله به مرحله انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.