صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کمبود پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور
کمبود پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مطرح کرد

کمبود پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در کشور

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تا دو سال آینده تعداد پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور را افزایش داده و دو رقمی خواهیم کرد.

 مسابقات اتومبیل رانی آفرود قهرمانی کشور

حبیب مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تعداد اندک پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران، اظهار کرد: متأسفانه کمبودهایی در زیرساخت‌های این رشته‌ها در کشور داریم، به گونه‌ای که تعداد کل پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی ما به عدد ۱۰ هم نمی‌رسد و اکثر پیست‌هایی هم که داریم استانداردهای لازم را ندارند.

وی افزود: خوشبختانه با ابلاغی که وزارت کشور به استانداری‌ها داشته آنها را مکلف کرده تا به منظور جذب جوانان و بویژه جوانان علاقمند به موتورسواری و اتومبیلرانی، زمین لازم برای احداث پیست‌های مربوط به این دو رشته را در استان‌ها فراهم کنند، ما نیز به عنوان متولی این رشته‌ها در حال هماهنگی با استانداری‌های سطح کشور هستیم تا این پیست‌ها را در اکثر استان‌ها راه اندازی کنیم.

نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که داریم، امیدواریم ظرف دو سال آینده تعداد پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی کشور دو رقمی شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای در کشور، اعلام کرد: یکی از راهکارهای کاهش حوادث جاده‌ای در کشور بالا بردن مهارت رانندگی میان مردم است، در این راستا با پلیس راهنمایی و رانندگی جلساتی برگزار کرده و رایزنی‌هایی داشته ایم تا کلاس‌های آموزشی مهارت رانندگی را در همه استان‌ها برگزار کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین صحبت‌هایی که در این باره با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته ایم، این طرح را در سال ۹۸ اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.