صفحه اصلی / استان ها / کرمان / کاهش ۹۸ نفری تلفات جاده‌ای استان کرمان در سال جاری
کاهش ۹۸ نفری تلفات جاده‌ای استان کرمان در سال جاری

کاهش ۹۸ نفری تلفات جاده‌ای استان کرمان در سال جاری

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه امسال 98 نفر کاهش تلفات در حوادث جاده‌ای استان کرمان را داشته‌ایم، افزود: در مجموع تلفات حوادث جاده‌ای استان بالاست و می طلبد سیستم پایش تصویری توسعه بیشتری در استان داشته باشد و در بین شهرها، وضعیت کرمان از همه جا بدتر است.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه کویر، “خلیل‌الله همایی‌راد” امروز ۲۷ اسفندماه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان درباره وضعیت پایش تصویری در محورها و شهرهای استان کرمان اظهار کرد: در شهر کرمان ۵۱ دوربین آنالوگ داریم که در شهرهای همجوار حداقل ۴۰۰ مورد است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۸ نفر کاهش تلفات در حوادث جاده‌ای استان کرمان را داشته‌ایم، افزود: در مجموع تلفات حوادث جاده‌ای استان بالاست و می‌طلبد سیستم پایش تصویری توسعه بیشتری در استان داشته باشد و در بین شهرها، وضعیت کرمان از همه جا بدتر است.

همایی‌راد تصریح کرد: با توجه به مسائل امنیتی و به منظور جلوگیری و یا کشف بهتر و سریع‌تر سرقت‌ها، نیاز به تخصیص اعتبار و نصب دوربین‌ها وجود دارد.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه برای تامین بخشی از دوربین‌ها ۵۰ میلیارد تومان با دستور استاندار در این زمینه اختصاص داده شده، بیان کرد: باید ۷۱۶ دوربین در شهر کرمان نصب شود که برای ۴۶ دوربین تامین اعتبار شده است.

وی با اشاره به اینکه دوربین یکی از زیرساخت‌های اصلی امنیت است، گفت: در هر دوره‌ای حصار شهر به شکلی معنا می‌دهد و اکنون کرمان بدون حصار و بسیار آسیب‌پذیر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.