صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عبداللهی: کالاهای اساسی درست به دست مردم نمی‌رسد

عبداللهی: کالاهای اساسی درست به دست مردم نمی‌رسد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور با انتقاد از روش توضیع کالاهای اساسی بیان کرد: انصافاً با این وضعیت کالاهای اساسی که با دلار ۴۲۰۰ تومانی خریداری و وارد کشور می شود، درست به دست مردم نمی رسد.

بیت‌الله عبداللهی

به گزارش کسب و کار نیوز، بیت‌الله‌ عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به روحانی گفت:مردم مرتب به ما مراجعه می کنند و خواهان اجرای سیاست های درست برای مبارزه جدی با گرانی و همچنین سیاست های صحیح برای توزیع کالاهای اساسی هستند.انصافاً با این وضعیت کالاهای اساسی که با دلار ۴۲۰۰ تومانی خریداری و وارد کشور می شود، درست به دست مردم نمی رسد، ان‌شاءالله در سال شما و دولت شما بتوانید برنامه مردم پسند اجرا کنید. از رئیس جمهور می خواهم از وزیرا و سازمان برنامه و بودجه سوال کند که چرا در استان و شهرستان های ما ب پروژه ای افتتاح نمی شود؟آیا این مردم حقی از بودجه کشور ندارند؟

وی در تذکری به وزیر اقتصاد اظهار کرد: به دلیل اضافه مالیاتی که در سال های گذشته از استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و هریس گرفته نسبت به کاهش مالیات شهرستان‌ها و استان آذربایجان شرقی اقدام  جدی و جبران گذشته را نماید تا بخشی از نارضایتی مردم مرتفع شود.

عبداللهی در تذکری به وزیر کار عنوان کرد: آقای شریعتمداری بخشی از مردم کشور ما نه تحت پوشش کمیته امداد هستند و نه تحت پوشش بهزیستی و نه حقوق بگیر هستند؛ اینها بسته حمایتی نمی گیرند. آنها می‌گویند ما حقوق نمی‌گیریم و دیگران می‌گویند حقوق ما کمتر از ۵۰۰ هزار تومان است، دولت باید به این افراد کمک کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.