صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / محمدی‌راد: کیفیت خوبی در بازی دوم فینال داشتیم / بازی سوم فینال جنگ است

محمدی‌راد: کیفیت خوبی در بازی دوم فینال داشتیم / بازی سوم فینال جنگ است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: در بازی دوم فینال کیفیت خوبی داشتیم و بازی سوم همانطور که دیدید یک جنگ است.

به گزارش کسب و کار نیوز، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال رقابت‌های لیگ‌یرتر والیبال، در خصوص برتری برابر سایپا توضیح داد: خوشحالم که پس از باخت در ست اول در ست دوم به بازی برگشتیم و کیفیت خوبی را نشان دادیم. جا دارد تشکر ویژه‌ای را از بازیکنانم کنم که اشتباهشان در بازی رفت را جبران کرده و شانس قهرمانی را برای تیم خودمان نگه داشتند.

او در مورد بازی سوم فینال نیز گفت: در این بازی شانس برابری برای هر دوم تیم وجود دارند و همانطور که دیدید بازی فینال جنگ است، امیدوارم این کیفیت امروز را فردا در بازی سوم هم داشته باشیم. هفت ماه برای این بازی زحمت کشیده‌ایم و امیدوارم نتیجه زحمات خود را بگیریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد چکه کردن سقف سالن ۱۲ هزار نفری و تأخیر در برگزاری بازی نیز گفت: من فکر می‌کنم به اندازه کافی به این موضوع پرداخته شده و اجازه دهید من چیزی نگویم.

او در مورد برگزاری بازی‌های فینال در زمین بیطرف گفت: چندین سال است که ما تجربه بازی رفت و برگشت را در مراحل مختلف لیگ داشته‌ایم اما دلیل مخالفت ما این بود که تقریباً کل فصل را صدرنشین بوده و دو میزبانی فینال را حق خودمان می‌دانستیم. به هر حال این موضوع با وجود مخالفت‌های ما بود و با رأی گیری سازمان لیگ این تصمیم را گرفت و باید به آن احترام گذاشت.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث عملکرد خوب ورامین در این بازی شد؟ گفت: بازی قبل بدترین روز ما بود و فکر می‌کنم تنها در یک بازی لیگ اینگونه بازی کرده بودیم. خوشحالم که عکس العمل بازیکنان بعد از آن بازی بعد گرفتن انگیزه و جبران نتیجه بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.