صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / واکنش مجلس خبرگان به حادثه تروریستی نیوزیلند
واکنش مجلس خبرگان به حادثه تروریستی نیوزیلند

واکنش مجلس خبرگان به حادثه تروریستی نیوزیلند

در پی حادثه تروریستی روز جمعه در نیوزیلند، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی این اقدام را محکوم و از دولت این کشور خواست با عوامل این حادثه برخورد کند.

افتتاحیه ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری « دوره پنجم»

به گزارش کسب و کار نیوز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:«حمله تروریستی به مساجد شهر کرایست چرچ نیوزیلند و به شهادت رساندن ۴۹ نفر از نمازگزاران بی دفاع و مجروح ساختن جمعی دیگر از آنان، اوج سبعیت و نشانه نژادپرستی افراطی علیه مسلمانان در غرب می باشد.

بی شک این جنایت وحشیانه، نتیجه اسلام ستیزی و تحریک عده ای نژادپرست علیه مسلمانان به سردمداری برخی سران کشورهای غربی با ایدئولوژی منسوخ قرون وسطایی و تصور برتری نژادی است. در کدام دین، فرهنگ و آیین آمده است که به محل عبادت و پرستش پیروان ادیان که مکانی امن و مورد احترام است، تعرض شده و عبادت کنندگان، قتل عام شوند؟!

مجلس خبرگان رهبری، ضمن همدردی با مسلمانان نیوزیلند و خانواده قربانیان این حادثه دلخراش، اقدام تروریستی روز جمعه این کشور را به شدت محکوم و درباره تکرار چنین اقداماتی هشدار می دهد و از دولت نیوزیلند می خواهد با برخورد جدی با عاملان این جنایت هولناک، مانع بروز حوادث مشابه در این کشور گردد.

  احمد جنتی»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.