صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / آغاز راهپیمایی دو هفته‌ای مخالفان بریگزیت در انگلیس
آغاز راهپیمایی دو هفته‌ای مخالفان بریگزیت در انگلیس

آغاز راهپیمایی دو هفته‌ای مخالفان بریگزیت در انگلیس

بالغ بر ۲۰۰ تن از معترضان حامی بریگزیت از امروز شنبه یک راهپیمایی دو هفته‌ای را از شهری در شمال شرق این کشور آغاز کرده و قصد دارند در خاتمه این راهپیمایی در روز ۲۹ مارس که موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است در شهر لندن تجمع کنند.

نایجل فاراژ

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این معترضان حامی بریگزیت، سیاستمداران کشورشان را متهم به “خیانت کردن” به آرمان خود از طریق کوتاهی در اجرایی کردن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا کرده‌اند.

به دنبال تحولات اخیر در پارلمان انگلیس از جمله مخالفت این پارلمان با یک پیش نویس جدید توافق ارائه شده از سوی ترزا می برای بریگزیت و همچنین مخالفت با خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، انتظار می‌رود بریگزیت که قرار است در ۲۹ مارس کلید زده شود به تعویق بیفتد.

اختلاف نظرها در پارلمان انگلیس بر سر توافق مربوط به خروج از اتحادیه اروپا همچنان ادامه دارد. اخیرا این پارلمان با رأی خود خواهان تعویق دست کم سه ماهه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد.

امروز ده‌ها تن از معترضان حامی بریگزیت راهپیمایی خود را از محل ساحلی در منطقه ساندرلند در ۴۳۵ کیلومتری شمال لندن آغاز کرده و در راهپیمایی خود شعار می‌دادند: “دموکراسی را بپذیرید” و “بر بریتانیا حاکم شوید”. آنها بر طبق برنامه ریزی خود در تاریخ ۲۹ مارس تجمع خود را به پارلمان انگلیس خواهند رساند هرچند که قصد این که تمام این مسیر چند صد کیلومتری را با پای پیاده طی کنند ندارند.

نایجل فاراژ رهبر سابق حزب استقلال انگلیس که امروز به جمع این راهپیمایان پیوست گفت: اگر سیاستمداران انگلیس فکر می‌کنند می‌توانند از روی ما رد شوند ما مجدداً می‌خواهیم راهپیمایی کرده و به آنها بگوییم نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید.

این راهپیمایی با اسم “راهپیمایی برای خروج” از سوی کمپینی تحت عنوان “خروج یعنی خروج” سازماندهی شده و امروز مقصد این راهپیمایی شهر “هارتلپول” بوده و در مرحله بعدی در روز یکشنبه مقصد این راهپیمایی “میدلزبورو” خواهد بود.

فاراژ خاطر نشان کرد: اراده مردم کاملاً روشن است. با اتفاقاتی که طی یک هفته گذشته در پارلمان افتاد ممکن است اصلاً ما اتحادیه اروپا را ترک نکنیم.

این در حالی است که هنگام آغاز این راهپیمایی، یک تجمع رقیب دیگر از مخالفان بریگزیت در نزدیکی این راهپیمایی برگزار شد. این معترضان مخالف بریگزیت نیز هنگام وارد شدن فاراژ به راهپیمایی، منورهای به شکل رنگهای پرچم اتحادیه اروپا روشن کرده و شعار می‌دانند: “از بریگزیت خارج شوید”.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.