صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / یمن اظهارات پامپئو را محکوم کرد
یمن اظهارات پامپئو را محکوم کرد

یمن اظهارات پامپئو را محکوم کرد

یک منبع در وزارت خارجه یمن اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر تداوم حمایت واشنگتن از ائتلاف متجاوز عربی و مخالفت آمریکا با محدود کردن کمک‌های خود به این ائتلاف را محکوم کرد.

وزارت خارجه یمن

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از المسیره، یک منبع در وزارت خارجه یمن اتهامات وزیر خارجه آمریکا علیه نیروهای ملی یمن مبنی بر تعلل در اجرای توافقات استکهلم، تداوم حمایت واشنگتن از ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان و مخالفت آمریکا با محدود کردن کمک‌های خود به این ائتلاف را محکوم کرد.

این منبع همچنین اعلام کرد که چنین اظهاراتی از سوی دولت آمریکا که راهبر عملی ائتلاف متجاوز است و در جنایات جنگی و کشتار ملت یمن دست دارد، مسأله عجیب و غربی نیست.

منبع مذکور تصریح کرد که اظهارات مایک پامپئو در چارچوب سرپوش گذاشتن بر مانع‌تراشی‌های طرف مقابل در اجرای توافق استکهلم یا تبادل اسرا و تفاهمات تعز است.

طبق گفته این منبع، این اظهارات به تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن در راستای برقراری صلح کمکی نمی‌کند و بیانگر پافشاری آمریکا به طولانی شدن مدت‌ زمان جنگ و افزایش درد و رنج انسانی ملت یمن است که رنجشان تاکنون بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.