صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / برپایی ۱۶ غرفه عرضه میوه شب عید تا رفع چاله‌های شهر زاهدان

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان خبر داد

برپایی ۱۶ غرفه عرضه میوه شب عید تا رفع چاله‌های شهر زاهدان

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با اشاره به نامطلوب بودن آسفالت‌ خیابان‌های کلان شهر زاهدان پس از بارندگی های اخیر گفت: در روزهای مانده به سال جدید سعی می‎شود تا خیابان‌های شهر مورد پینه کاری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار کسب و کار نیوز از زاهدان، پیش از ظهر امروز نشست خبری معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان با موضوع اقدامات شهرداری در آستانه فرارسیدن سال نو صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست براهویی به تشریح عمده فعالیت های شهرداری در استانه سال نو پرداخت و از زیباسازی میادین و پارک ها و اماده سازی شهر جهت استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد.

براهویی با اشاره به نامطلوب آسفالت های خیابان های کلان شهر زاهدان پس از بارندگی های اخیر افزود: در روزهای مانده به سال جدید سعی بر این شده است تا خیابان های شهر مورد پینه کاری قرار گیرند و در همین راستا کارخانه اسفالت با تمام ظرفیت مشغول به کار است اما با توجه به حجم بالا خرابی ها امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بخش بزرگی از خیابان های شهر را مورد پوشش قرار دهیم.

وی گفت: از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام نوروز برای مسافرین عزیز برنامه زاهدان گردی و همچنین کاشت گل و گل کاری گلزار شهدا به مناسبت ایام نوروز و کاشت ۵۰۰۰اصله گل و درخت در ارامستان محمد رسول الله و توزیع بین مردم است.

این مسؤول ادامه داد: ساخت المان شهری که امسال رویکرد تغییر کرد و طی یک فراخوان عمومی اثار در کمیته زیبا سازی بررسی و مصوب شد و تقریبا کار المان های در حال اتمام است همچنین المان های سال قبل در حال بهسازی است.

وی گفت: شاخص ترین المان امسال توتن زابل است که سعی شده المان ها رنگ و بوی بومی استان رابگیرد، سعی شده نورپردازی ها از حالت سنتی دربیاید و نورپردازی میدان دکتر حسابی و پارک فرهنگیان در حال اتمام است.

براهویی با اشاره به کمبود چشمه های سرویس بهداشتی در مراکز اصلی شهر زاهدان بیان کرد: در چهارراه رسولی سعی شده مشکلات به حداقل برسد و از تمام پارکینگ ها طی فراخوان درخواست شده تا با ایجاد حداقل یک چشمه به کمک شهرداری بیایند که روند ان در حال انجام است البته سرویس های بهداشتی سیار در نقاط مورد هدف مستقر خواهند شد.

وی گفت: همچنین ورودی شهر زاهدان ضلع غربی پارک فردوسی برای استقبال از مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است و همچنین پارکهای شادی و فرهنگیان و یاس و لاله و ملت و سرداران شهید برای اسکان مسافرین نوروزی اماده سازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان افزود: رنگ امیزی جداول و نصب مخازن جدید زباله در سطح شهر از دیگر برنامه های ما تا پایان سال است و همچنین پاکسازی محله به محله که هر روز یکی از محلات معیین و با همکاری تمامی شرکت های به صورت گروهی انجام میپذیرد.

براهویی از برپایی ۱۶غرفه عرضه میوه شب عید خبر داد و گفت: با هماهنگی سازمان صمت ۱۶غرفه در نقاط مختلف شهر زاهدان عرضه میوه تنظیم بازار شب عید را برعهده خواهند داشت تا در این بخش مشکلی پیش نیاید و همچنین برنامه های خاصی برای روزهای پایانی سال بخصوص چهارشنبه اخر سال و ترویج کمپین نه به چهارشنبه سوزی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: همچنین جشن ویژه سال تحویل در چند نقطه شهر زاهدان با همت شهرداری برگزار میشود، همچنین از تاریخ ۱۵اسفند تا ۱۵فروردین از هرگونه حفاری غیرضروری جلوگیری خواهدشد تا شهر آمادگی استقبال از سال جدید و مسافرین نوروزی را داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.